پرسپولیس نیوز : مربی تیم فوتبال راه آهن گفت: یکبار من این حرف را زدم و به خیلی ها برخورد اما تاکید می کنم که سرخپوشان هنوز هم دنبال جذب کاظمی هستند.

رضا شاهرودی ، درباره برکناری ناگهانی فرهاد کاظمی از سرمربیگری راه آهن اظهار داشت: واقعیت این است که هیچ کدام از ما نمی دانیم چه اتفاقی افتاده است. من دیشب با آقافرهاد هم صحبت کردم و او نیز نمی داند چه اتفاقی افتاده است. امروز به تمرین تیم می رویم تا ببینیم چه شده و البته نامه رسمی برکناری مان را دریافت کنیم تا بتوانیم بعدا حق و حقوقمان را بگیریم.

وی ادامه داد: روز گذشته مدیرعامل باشگاه به رختکن تیم آمد، بازی جام حذفی را هم بردیم و هیچ حرفی هم به میان نیامد. همه چیز خوب بود اما ناگهان از روی سایت ها دیدیم که سرمربی را برکنار کرده اند.

مربی راه آهن در پاسخ به این پرسش که آیا کاظمی با رحیمی مشکلی داشت، عنوان کرد: خیر، هیچ مشکلی نبود اما بحث این است که فقط رحیمی تصمیم گیرنده نیست. هیات مدیره باشگاه هم هستند که احتمالا آنها چنین تصمیمی گرفته اند.

شاهرودی در پایان افزود: فرهاد کاظمی مربی ای نیست که بیرون بماند. او به واسطه دانش بالای فنی خود همیشه پیشنهادهای زیادی دارد. همین حالا هم پرسپولیسی ها به دنبال او هستند. البته یکبار من این حرف را زدم و به خیلی ها برخورد اما تاکید می کنم که سرخپوشان هنوز هم دنبال جذب کاظمی هستند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)