مربی راه آهن گفت: پست تخصصی خود من دفاع چپ بوده و من بیشتر با بازیکنان دفاع به صورت تخصصی تمرین خواهم کرد.

رضا شاهردوی پس از ثبت قرارداد با راه آهن اظهار داشت: من خوشحال هستم که در خدمت تیم راه آهن هستم و خوشحالم که این تیم در لیگ برتر ماندنی شد. کارکردن با فرهاد کاظمی نیز برای ما افتخاری است و ان شاءاله بتوانیم در فصل جدید عملکرد خوبی داشته باشیم. فرهاد کاظمی بود که توانست این تیم را در لیگ نگه دارد و وی از مربیان کاربلد فوتبال ایران است.

وی در ارتباط با وضعیت راه آهن در لیگ 95-94 تصریح کرد: صد در صد در لیگ می مانیم. وقتی بدون تدارکات به اهواز رفتیم و تا آخرین لحظه ها با دو گل از فولاد جلو بودیم نشان می دهد که عملکرد خوبی داشتیم و راه آهن هفته به هفته بهتر خواهد شد. این در حالی بود که رقیب ما تمرینات را خیلی زودتر از ما شروع کرده بود و چندین اردوی خارجی داشت اما ما بدون این اردوها عملکرد خوبی داشتیم. به همین خاطر با توجه به حضور فرهاد کاظمی و این بازیکنان در تیم و همچنین تعطیلی 25 روزه لیگ بعد از هفته پنجم، راه آهن قطعا به شرایط ایده آل خواهد رسید.

مربی راه آهن اذعان داشت: پست تخصصی خود من دفاع چپ بوده و من بیشتر با بازیکنان دفاع به صورت تخصصی تمرین خواهم کرد.

شاهردوی در ارتباط با تیم سابقش پرسپولیس گفت: پرسپولیس متاسفانه نتوانست گام اول را محکم بردارد و باید بهتر عمل می کرد. به هر حال آنها در خانه خود بازی می کردند و باید پیروز می شدند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)