پرسپولیس نیوز : کاپیتان پیشین پرسپولیس تاکید کرد که این تیم برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا باید تقویت شود و با تیم فعلی به هیچ جا نمی رسد.

رضا شاهرودی  در مورد شکست پرسپولیس در نیمه نهایی حذفی گفت: پرسپولیس در نیمه اول خوب بازی کرد، ولی ذوب‌آهن در نیمه دوم بعد از گلی که خورد، نمایش بسیار خوبی داشت. ذوب‌آهن در بین تیم‌های ایرانی از لحاظ فاز تهاجمی بی‌نظیر است و همتا ندارد. آنها واقعا در خط هافبک و حمله عالی هستند. سانتوز بازیکن برزیلی ذوب‌آهن هم خیلی خوب بازی کرد، او در دفاع موفق بود و در نهایت گل برتری تیمش را زد.

او در مورد اینکه برخی معتقدند پرسپولیس اگر 10نفره نمی‌شد، شاید شکست نمی‌خورد تاکید کرد: به هر حال این موضوع تأثیرگذار بود. فکر می‌کنم 10نفره شدن مقابل ذوب‌آهن با این مهره‌های تهاجمی که در اختیار دارد فاجعه بود.

شاهرودی در پاسخ به این سوال که چه کسی در این باخت مقصر است گفت: پرسپولیس در جدول جایگاه خوبی ندارد و جام حذفی را نیز از دست داد. با این شرایط طبیعی است که انتقادهایی صورت بگیرد، ولی درمجموع باید گفت که همه مقصر هستند. هم بازیکنان، هم کادر فنی و هم مسئولان باشگاه.

خیلی‌ها معتقدند پرسپولیس امسال بابت محرومیت و مصدومیت بازیکنان بدشانس بود. شاهرودی در این خصوص گفت: در فوتبال این اتفاقات رخ می‌دهد و نمی‌توان این موضوع را به‌عنوان یک اصل برای نتیجه نگرفتن بهانه قرار داد. یک تیم باید همیشه جایگزین‌های مناسبی داشته باشد. پرسپولیس نیاز به تقویت دارد و اگر بخواهد در آسیا با این تیم  حضور یابد به هیچ جا نمی‌رسد.

بازیکن پیشین پرسپولیس در ادامه در مورد منتفی شدن حضور کرانچار در تیم امید گفت: من بعید می‌دانم این مربی مشکل اخلاقی داشته باشد، درضمن باید پذیرفت که فرهنگی خارجی‌ها با فرهنگ ما ایرانی‌ها تفاوت دارد. او از لحاظ فنی نشان داده مربی خوبی است، حالا نمی‌دانم چه بحث‌هایی مطرح شده است.

وی در مورد اینکه شاید هومن افاضلی جایگزین کرانچار شود و اینکه او یکی از گزینه‌های مسئولان فدراسیون است گفت: ما در فوتبالمان این همه مربی باتجربه داریم که سابقه ملی روشنی دارند. نمی‌دانم چرا هر وقت بحث انتخاب مربی برای تیم‌های پایه مطرح می‌شود، اسم این آقا و یک مربی دیگر به میان می‌آید. نمی‌دانم افاضلی چه کارنامه‌ای دارد که در تمامی تیم‌های پایه گزینه مربیگری می‌شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)