مدافع سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی در خانه حریف در نیمه نهایی جام حذفی سخت است اما خوشبین هستم که پرسپولیس در رشت بتواند داماش را ببرد و به فینال برسد.

رضا شاهرودی در گفتگو با  باشگاه خبرنگاران اظهارداشت: بازی در نیمه نهایی جام حذفی درخانه حریف بسیار سخت است چون با کوچک ترین اشتباه ممکن است همه چیز تمام شود اما خیلی خوشبین هستم که پرسپولیس بتواند داماش را در رشت ببرد و به فینال جام حذفی برسد . البته بازی در چمن مصنوعی سخت است اما پرسپولیسي ها هم در چمن مصنوعی تمرین کرده و اگر به مشکل نخورند، می توانند داماش را ببرند و به فینال برسند.

مدافع سابق تيم فوتبال پرسپوليس افزود: هر موقع هافبک های پرسپولیس خوب کار کرده اند، نتیجه مورد نظرشان را گرفته اند . در این بازی هم هافبک های پرسپولیس نقش بسیار مهمی دارند و می توانند خیلی موثر باشند. حضور علی کریمی در بازی با پیکان برای هواداران خبر خوبی بود اما کریمی الان شرایط ایده آل ندارد و به نظر من فقط در اواخر بازی می تواند به تیم کمک کند اما با این شرایط نمی تواند در ترکیب اصلی باشد.

شاهرودی در پایان گفت: داماش تیم خوبی است و این اواخر در کادر مدیریتی اش یک مقدار دچار مشکل شد که به این تیم ضربه زد. پرسپولیس باید از این شرایط داماش استفاده کرده و ببرد و به فینال جام حذفی برسد .

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)