مصدومیت جباری سیاه کاری است، با عصا هم شده بازی می کند

مرجع خبری پرسپولیس : کاپیتان سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به نظر من مصدومیت و غیبت جباری سیاه کاری استقلالی ها است و حتی اگر شده مجتبی را با عصا هم به زمین می فرستند.

 

رضا شاهرودی در مورد دربی 74 پایتخت اظهار داشت: به نظر من پرسپولیس این بازی را می برد. پرسپولیس باید از این موقعیت استفاده کند چون استقلال چند بازیکن محروم و مصدوم دارد و باید این بازی را ببرد.

 

وی در مرود وضعیت پرسپولیس در حال حاضر گفت: پرسپولیس هرچند در این روزها خوب نتیجه نگرفته اما فوتبال بسیار خوبی بازی می کند و برنامه دارند و فقط در زدن ضربات آخر مشکل دارند که با بازگشت “هادی نوروزی” این مشکل هم حل می شود. پرسپولیس با این شرایط استقلال را می برد و همه چیز به وضعیت عادی بر می‌گردد.

 

کایپتان سابق پرسپولیس درمورد ادعای پرویز مظلومی مبنی بر اینکه اعلام کرده بود از بردن پرسپولیس سیر نمی‌شود، گفت: طبیعی است که چنین حرف هایی بزند چون مربی استقلال است و برای روحیه گرفتن بازیکنانش این حرفها را می زند اما این پرسپولیس پرسپولیسی نیست که ایشان بتوان آن را ببرد. بالاخره این کری ها قبل از بازی هست. این بازی یک دیدار خاص است و هیچ چیز معلوم نیست.

 

وی در مورد غیبت احتمالی مجتبی جباری به دلیل مصدومیت خاطر نشان کرد: به نظر من مصدومیت و غیبت جباری سیاه کاری استقلالی ها است و حتی اگر شده مجتبی را با عصا هم به زمین می فرستند و البته برای تیمی که می خواهد ببرد، مجتبی جباری باشد یا نباشد فرقی نمی کند و باید بازی را تحت هر شرایطی ببرد.

 

شاهرودی درمورد تأثیر علی کریمی در دربی با توجه به آمادگی بالایی که این روزها دارد، گفت: حضور علی کریمی بی تأثیر نیست و باید ببینیم در بازی با استقلال چه کار می کند. دربی بازی مهمی است و علی کریمی هرچه در توان دادر باید در زمین بگذارد تا تیم نتیجه بگیرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)