پرسپولیس نیوز : مدافع پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: آن چیزی که مشخص است این است که امارات از ایران بهتر بازی کرد.

رضا شاهرودی  در مورد پیروزی تیم ملی فوتبال ایران مقابل امارات اظهار داشت: به نظر من تیم ملی مانند بازی‌های گذشته با سیستمی تدافعی به میدان رفت و فقط به فکر ضدحمله بود. آن چیزی که مشخص است، این است که امارات از ایران بهتر بازی کرد. ما فقط سه امتیاز این بازی را کسب کردیم.

وی ادامه داد: به قول کی‌روش باید بازی به بازی پیش رفت اما فکر می‌کنم در مرحله بعد بازی کردن با عراق خیلی بهتر از بازی کردن با ژاپن است، هرچند عراق هم تیم خوبی است و این مسئله را به خوبی نشان داده است. از حالا هر بازی برای ایران حکم فینال را دارد.

مدافع پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان در خصوص عملکرد بازیکنانی چون وحید امیری، سروش رفیعی، خسرو حیدری و علیرضا جهانبخش در این بازی عنوان کرد: وقتی صعود ما به مرحله بعدی از قبل مشخص شده بود، طبیعی بود که کی‌روش بخواهد به بازیکنان اصلی استراحت بدهد.

شاهرودی درباره عملکرد مهرداد پولادی در سمت چپ خط دفاعی تیم ملی گفت: پولادی در دفاع عالی بازی می‌کند و بسیار باهوش است. او در بازی با امارات هم با یک خطای هوشمندانه مقابل یک موقعیت گل صددرصد حریف ایستادگی کرد. اگر شرایط پولادی در حمله هم خوب شود او می‌تواند به کامل‌ترین مدافع چپ ایران تبدیل شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)