پرسپولیس نیوز : بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران، گفت: کنار رفتن علی کریمی و مربیان ایرانی از کادرفنی تیم ملی توهین کی روش به جایگاه مربیان ایرانی است.

رضا شاهرودی   گفت: متاسفانه فدراسیون فوتبال ما تمام اختیارات را به کی روش واگذار کرده و ازخود هیچ اختیاری ندارد. اگر فدراسیون فوتبال اجازه تصمیم گیری داشت قطعا کی روش نمی توانست هر تصمیمی را بگیرد.

وی ادامه داد: نمی دانم مسئولان فدراسیون چگونه به یک مربی خارجی اجازه می دهند با اسطوره فوتبال شان اینگونه رفتار کند. درمدت زمان حضور کریمی درتمرینات تیم ملی هیچ گاه کی روش از او به شکل درست استفاده نکرد و تمام مسئولیت فنی تمرینات را به دستیار دیگر خود واگذار کرده بود و این رفتار برای علی کریمی زیبا نبود.

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران، گفت: اگر به جای کریمی بودم از اول این پیشنهاد را نمی پذیرفتم زیرا این رفتار ها به راحتی قابل پیش بینی بود.

وی تصریح کرد: کی روش مجانی سرمربی تیم ملی نشده که هرگونه می خواهد تصمیم می گیرد او باید بداند مربیان ایرانی حق دارند از تجربیات او بهره مند شوند.

وی بااشاره به اینکه در فوتبال ایران جایگاه اسطوره ها حفظ نشده است، گفت: اسطوره ها وپیشکسوتان سرمایه اصلی فوتبال ایران هستند اما همیشه مورد بی توجهی قرار گرفته اند. در طول فوتبال حتی یک بازی خداحافظی مناسب نیز برای یک بازیکن در نظر گرفته نشده است.

شاهرودی خطاب به اسطوره ها اظهار کرد: خود ما مقصر چنین رفتار هایی هستیم زیرا زمانی که با پیشنهاد باشگاه ها و تیم ملی روبه رو می شویم نباید احساسی تصمیم گیری کنیم.

وی در پاسخ به این سئوال که چرا کی روش حاضر به استفاده از مربیان ایرانی در کادرفنی نیست، گفت: این مساله برای ما هم تبدیل به یک علامت سئوال شده است اما مطمئن باشید اگر فدراسیون قدرت داشت او نمی توانست هر کاری می خواهد انجام دهد.

*** تیم ملی روز های سختی در جام ملت ها در پیش رو دارد

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران در رابطه با حضور تیم ملی درجام ملت های آسیا، گفت: تیم ما درجام ملت ها کاربسیار دشواری در پیش رو دارد و به طور قطع برای صعود به مراحل بالا کار با مشکلات زیادی روبرو خواهد شد.

وی ادامه داد: تمام حریفان ما قدرتمند هستند و به طور حتم تیم ما برای رسیدن به موفقیت در این مسابقات نیاز به برنامه ریزی بهتری داشت.

*** بازیکنانی برای پرسپولیس ناز می کنند که با دلالی پیراهن آن را پوشیده اند

شاهرودی در خصوص جدایی بعضی از بازیکنان پرسپولیس در نیم فصل، گفت: برای بررسی دقیق این مساله ابتدا باید بدانیم این بازیکنان با عشق پیراهن پرسپولیس راانتخاب کرده اند یا خیر. متاسفانه آنان با کمک دلالان به تیم محبوب ما آمده اند و نباید از آنها انتظار داشت قدر پیراهن پرسپولیس را بدانند.

وی افزود:هربازیکنی که می خواهد به پرسپولیس و استقلال بیاید باید بداند فقط برای پوشیدن پیراهن این تیم باید 500 میلیون تومان تخفیف دهد وحق ندارد پیراهن این دو تیم را با سایر باشگاه ها مقایسه کند. البته امروز این مسایل در فوتبال ایران مرده است و شاهد آن هستیم که بازیکنانی برای 5 میلیون تومان از پرسپولیس جدا می شوند.

*** پیراهن پرسپولیس برای بعضی بازیکنان سه سایز بزرگ است

کاپیتان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس خطاب به برخی از بازیکنان این تیم، گفت: متاسفانه پیراهن پرسپولیس برای بعضی از بازیکنان این تیم 3 سایز گشاد است.

وی دررابطه با درگیری لفظی بهروز رهبری فرد با یکی از بازیکنان سابق پرسپولیس که به تازگی ازاین تیم جدا شده، اظهار کرد: بهروز رهبری فرد کاپیتان تیم ما بوده و از او می خواهم پاسخ برخی ها را در رسانه ندهد. مردم ما فوتبال را خیلی خوب می فهمند و مطمئن باشید رفتار آنها با بازیکنان با غیرت کاملا متفاوت خواهد بود.

*** پرسپولیس را امسال فراموش کنید

شاهرودی در خصوص وضعیت پرسپولیس، گفت: متاسفانه پرسپولیس بازیکنان اصلی خود را در تیم فصل یکی پس از دیگری از دست می دهد و فکر می کنم امسال هم باید این تیم را فراموش کنیم.

وی ادامه داد: اگر می خواهیم سال آینده تیم قوی داشته باشیم باید از همین حالا برنامه ریزی کنیم و تیم خود را برای سال اینده ببندیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)