پرسپولیس نیوز : ملی پوش اسبق ایران در جام جهانی 98 گفت: گوام در حد حریف تمرینی هم نبود چه برسد به بازی رسمی!

رضا شاهرودی درباره بازی تیم ملی مقابل گوام و تکرار برد 6 بر صفر در بازی برگشت اظهار داشت: به اعتقاد من تیم ملی تا اندازه ای ایستا بازی میکرد. ما بعد از به ثمر رساندن گل عقب می ایستادیم و میلی برای زدن گل های بعدی به آن شکل باید و شاید نداشتیم. می توانستیم با زدن تعداد گل های بیشتر زهرچشمی از دیگر رقبای آسیایی مان بگیریم.

وی افزود: بازی امروز و تعداد گل های نسبتا زیادی که زدیم مرا به یاد بازی ایران مقابل مالدیو انداخت که 17 گل به این تیم زدیم و همه رقبای مان در آسیا را به تعجب واداشتیم. این بازی هم فرصت خوبی بود تا رقبایمان را چه در گروه خودمان و چه در دیگر گروه ها به هول و هراس بیندازیم.

بازیکن اسبق تیم ملی ادامه داد: گوام حریف فوق العاده ضعیفی بود که برای برگزاری بازی دوستانه با ایران هم به درد نمی خورد. در واقع تیم گوام حریف تمرینی ایران هم نبود که لااقل برای دو دقیقه تیم ملی را تحت فشار بگذارد. وقتی ششمین گل تیم ملی به ثمر رسید به یاد داربی 6 تایی ها افتادم و اتفاقا بازی هم با همین نتیجه تمام شد.

شاهرودی درباره به ثمررسیدن 5 گل تیم ملی توسط پرسپولیسی ها گفت: باعث خوشحالی است که بیشتر گل ها را پرسپولیسی ها زدند. قبلا هم گفته ام هرچقدر از پرسپولیس در تیم ملی بازیکن باشد به نفع این تیم است. هم از نظر حضور تماشاگران و هم ازنظر بازی هجومی. در دورانی که من عضو تیم ملی بودم 9 بازیکن از پرسپولیس به تیم ملی دعوت می شدند و هر 9 نفر هم فیکس بودند. انشاالله در آینده کی روش بازیکنان بیشتری از پرسپولیس به تیم ملی دعوت کند.

مربی تیم سیاه جامگان درباره آخرین وضعیت این تیم پیش از رویارویی با تراکتورسازی عنوان کرد: تمرینات ما با حضور مدافع وسط عراقی که به تیم مان اضافه شده برگزار می شود. روبین در این مدت با ما تمرین می کند و از نیم فصل می تواند به میدان برود. بازی در تبریز شرایط خاص خودش را دارد. من همراه فرهاد کاظمی در کادر فنی تیم راه آهن ابتدای همین فصل در تبریز مقابل تراکتور بازی کردیم و به تساوی یک- یک رسیدیم.

وی ادامه داد: بازی در تبریز مقابل تماشاگران این تیم آسان نیست. با این همه ما برای کسب هر سه امتیاز به تبریز می رویم تا لااقل با یک امتیاز به مشهد برگردیم. همیشه مسابقات تیم های بالا و پایین جدول جذاب از کار در می آید و حتم دارم این بازی هم زیبا خواهد بود.

شاهرودی درباره اظهارات اصغر رحیمی از مدیران جداشده سیاه جامگان از این باشگاه که گفته بود کادر فنی جدید این تیم به بازیکنان اهانت می کنند، توضیح داد: من اصلا این آقا را نمی شناسم که بخواهم درباره اش حرف بزنم. فقط این را میدانم که هرکس صحبتی دارد باید وقتی داخل گود است حرف بزند تا جوابش را بگیرد کسی که پس از خروج از گود شروع به حرف زدن می کند رفتارش مردانه نیست.

مربی سیاه جامگان اضافه کرد: بحث بی احترامی به بازیکنان در تمرینات را قویا رد می کنم. همیشه این گونه بوده که بازیکنان، مدیران یا مربیانی که از جایی اخراج می شوند یا خودشان کناره گیری می کنند پس از رفتن دست به بیان مطالبی این چنینی می زنند تا خروج شان را از آن مجموعه یا تیم توجیه کرده باشند. این اتفاق تازه ای نیست.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)