مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است که دو هافبک این تیم با توجه به عملکرد ضعیفی که در بازی‌های گذشته از خود نشان دادند، باید نیمکت‌نشین شوند.

جمشید شاه‌محمدی در گفت‌وگو با تسنیم، درباره پیروزی پرسپولیس مقابل مس کرمان اظهار داشت: پرسپولیس برد مهمی را مقابل مس به دست آورد تا با تثبیت جایگاهش در صدر جدول به تعطیلات برود. اتفاق ویژه بازی با مس این بود که دیاباته گلزنی کرد. من خیلی خوشحالم که دیاباته توانست نخستین گلش را برای پرسپولیس به ثمر برساند، هرچند هنوز دیاباته به لحاظ بدنی خیلی آماده نیست و در زمین سنگین حرکت می‌کند. دیاباته اگر به لحاظ بدنی آماده شود خیلی بیشتر از این هم می‌تواند برای پرسپولیس بازی کند و هم گلزنی. حُسن بزرگ دیاباته نسبت به لوکادیا این است که این بازیکن بیرون از محوطه جریمه حریف هم می‌تواند صاحب توپ شود و بازیکنان کناری‌اش را راه بیندازد.

وی در ادامه با تمجید از تعویض‌های گل‌محمدی در دیدار با مس کرمان تصریح کرد: همه تعویض‌های پرسپولیس خوب بودند، دیاباته، عالیشاه، عمری و نعمتی بازیکنانی بودند که به‌عنوان یار تعویضی به زمین آمدند و تأثیر مثبتی روی حرکت تیمی پرسپولیس گذاشتند. با وجود اینکه گل‌محمدی در کنار زمین نبود، ولی قطعاً تعویض‌ها با نظر مستقیم او انجام شده است. بازیکنان جایگزین در نیمه دوم بازی با مس خیلی مفید بازی کردند و انگیزه داشتند تا خودشان را بیشتر به کادر فنی نشان دهند.

مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به اُفت مهدی ترابی خاطرنشان کرد: مهدی ترابی و سعید صادقی در چند بازی گذشته فوق‌العاده ضعیف ظاهر شدند. ترابی در این فصل خیلی اُفت کرده است و نشانی از آن بازیکن تأثیرگذار گذشته ندارد. به نظر من وقتی بازیکنی آماده نیست باید نیمکت‌نشین باشد، فرقی هم نمی‌کند که ستاره باشد یا نه. فوتبالیست باید بداند که بهترین بازیکن دنیا هم باشد وقتی عملکرد مثبتی ندارد نیمکت‌نشین خواهد شد و صادقی و ترابی هم باید نیمکت‌نشین شوند تا بیشتر به عملکرد ضعیف‌شان فکر کنند.

شاه‌محمدی در مورد اینکه استقلال هم در کنار پرسپولیس در صدر جدول قرار دارد، گفت: من خودم به شخصه دوست دارم که استقلال و پرسپولیس هر دو قوی باشند و با بهترین فرم‌شان با هم رقابت کنند. از گذشته هم همیشه این‌طور بوده است که وقتی حال سرخابی‌ها خوب بوده تیم ملی هم شرایط خوبی داشته است. رقابت این دو تیم به نفع فوتبال ماست، ولی دوست دارم در نهایت پرسپولیس قهرمان شود. پرسپولیس به لحاظ ارائه فوتبال زیبا اُفت کرده است، ولی مقابل مس کرمان نسبت به دیدارهای قبلی بهتر ظاهر شد. این تیم پتانسیل قهرمانی را دارد و در حال حاضر هم با 24 امتیاز صدرنشین لیگ است. البته ممکن است که تعطیلی لیگ به ضرر پرسپولیس تمام شود و کادر فنی باید تدبیری برای جلوگیری از این اتفاق بیندیشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)