پیشکسوت پرسپولیس گفت: متاسفم برای سرمربی تیم استقلال که بنده شخصاً تصویر دیگری از او در ذهنم بابت سال‌های خوب فوتبالش در تیم ملی و اروپا داشتم اما دیگر او را با مختصات جدیدی در ذهنم جا انداختم.

جمشید شاه محمدی بازیکن اسبق پرسپولیس، درباره قهرمانی این تیم در لیگ برتر بیست و سوم اظهار داشت: بدون شک شایسته‌ترین تیم برای کسب عنوان قهرمانی پرسپولیس بود. تیمی که در دور برگشت بیشترین امتیازات را کسب کرد و به ویژه در نیمه‌های نیم فصل دوم به بعد به یک تیم کاملا تهاجمی تبدیل شد که هیچکس جلودارش نبود.

وی در این باره که استقلالی‌ها مدعی هستند گل تیم پرسپولیس آفساید بوده و این قهرمانی به دلیل نبودن کمک داور ویدیویی باید زیر سوال برود خاطرنشان کرد: ما هم بارها خواستار اضافه شدن VAR به مسابقات فوتبال بوده‌ایم. اگر این سیستم وجود ندارد گناه برای بچه‌های پرسپولیس چیست که باید اینگونه زحمات و تلاششان زیر سوال برود.

بازیکن قدیمی پرسپولیس با اشاره به برد استقلال مقابل فولاد در دوره برگشت گفت: اگر VAR وجود داشت که گل تیم استقلال مقابل فولاد هرگز قبول نمی‌شد و آنها دو امتیاز از این ۶۷ امتیاز کمتر داشتند. در آن مسابقه توپ بدون اینکه به پای بازیکن فولاد برخورد کند به کرنر رفت اما آنها کرنر زدند و گل شد و سه امتیاز را گرفتند. حالا هم بازیکنان پرسپولیس نمی‌توانند تاوان اشتباه داور را بدهند اگر هم اشتباهی صورت گرفته بچه‌های پرسپولیس مقصر نیستند.

شاه محمدی تاکید کرد: اگر داور اشتباه کرده چرا آن را به پای مسائل عجیب و غریب می‌نویسند؟ چرا می‌خواهند ارزش قهرمانی ما را از بین ببرند. خودشان حرف‌هایی زدند که اصلاً با عقل جور در نمی‌آید. من تا قبل از این از جواد نکونام تصویر دیگری در ذهنم داشتم.

وی اضافه کرد: همیشه جواد نکونام را به عنوان بازیکنی با شخصیت در رده ملی و باشگاهی در اروپا می‌شناختم اما شنیده بودم که در باشگاه‌های نساجی و فولاد چه رفتارهایی داشته اما هرگز باور نمی‌کردم تا اینکه در این فصل و به ویژه در این اواخر دیدم چه رفتاری دارد و تا چه اندازه از استانداردهای یک مربی کامل دور است. دیگر ذهنیتم نسبت به او تغییر کرد. حیف استقلال که چنین فردی سرمربی‌اش باشد.

شاه محمدی همچنین در این باره که گفته می‌شود اوسمار به مدیران پرسپولیس اعلام کرده باید به پیشنهادهایش فکر کند و از عجمان به او پیشنهادی رسیده است توضیح داد پرسپولیس بزرگتر از این حرف‌هاست که بخواهد منت کسی را بکشد. از اوسمار بزرگترها آمده‌اند و رفته‌اند اما پرسپولیس همچنان پابرجاست.

فوتبالیست قدیمی پرسپولیس تاکید کرد: آقای اوسمار! شما که دیگر از علی پروین بزرگتر نیستید. مثلاً می‌خواهید بروید عجمان که کل وسعت آن شهر در امارات به اندازه محله سلسبیل تهران نیست سرمربیگری کنید! در حالی که در تهران سرمربی بزرگترین تیم کشور هستید. هر چیزی لیاقت می‌خواهد. اگر ماندید موفق باشید اما اگر نماندید شما را به خیر و ما را به سلامت.

شاه محمدی در پایان اضافه کرد: مدیران باشگاه هم باید به فکر باشند که این تیم احتیاج به یک خانه تکانی کامل دارد. متاسفانه بعضی بازیکنان پرسپولیس اشباع شده‌اند و دیگر آنطور که باید و شاید برای این تیم زحمت نمی‌کشند. مهدی ترابی بعد از دقیقه ۱۰ باید تعویض می‌شد. او اصلاً در این دوره برگشت مسابقات در حد پرسپولیس فوتبال بازی نمی‌کند.

شاه محمدی گفت: هر کاشته‌ای پشت ۱۸ قدم می‌شود ترابی پشت توپ می‌ایستد و نه پاس می‌دهد نه ضربه درستی می‌زند. فقط یک بار جلوی استقلال خوزستان کمک کرد تا تیم به گل برسد در غیر این یک مورد بقیه فرصت‌ها را یکی بعد از دیگری از دست می‌دهد و به طور کلی ترابی و تعداد دیگر از بازیکنان پرسپولیس اشباع شده‌اند و باید از این تیم بروند تا ما در فصل بعد با قدرت به لیگ برگردیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)