تیم فوتبال پرسپولیس در حالی باید 22 مرداد در اصفهان به مصاف ذوب‌آهن این شهر برود که هنوز مهاجم خارجی به این تیم اضافه نشده که این موضوع علاوه بر نگرانی بازیکنان و کادر فنی تبدیل به مشغله ذهنی هواداران این تیم هم شده است.

سرخ‌ها که در فصل نقل و انتقالات شروع خوبی داشتند در ادامه با مشکلاتی برای جذب بازیکن روبرو شدند و حالا جذب یک مهاجم خارجی تبدیل به یک معضل برای این باشگاه شده است.

جمشید شاه محمدی مهاجم ملی پوش سابق پرسپولیس با بیان این جملات در ادامه گفت: واقعا نمی دانم چه بگویم این ها همه نشان از مشکل مدیریتی است اگر پرسپولیس مشکل مدیریتی نداشت مطمنا اینگونه نمی شد. من عقیده دارم مدیرانی که در پرسپولیس هستند این کاره نیستند. درباشگاه های بزرگ اروپا از پیشکسوتان برای موفقیت تیم کمک می گیرند. 4 پیشکسوت بزرگ را دعوت می کنند اتاق فکر درست می کنند تا از نظرات آن ها بهترین استفاده را ببرند. اما اینجا به پیشکسوتان بها نمی دهند و نتیجه همین می شود که همیشه مشکل دارند. متاسفانه مدیران ما آنقدر که به ایجنت ها و دلال ها بها می دهند و از آنان مشاوره می گیرند از پیشکسوتان و کارشناسان فوتبال مشورت نمی گیرند.

شاه محمدی در ادامه درخصوص اینکه گفته می شود وزارت ورزش در مشکلات پرسپولیس نقش دارد گفت: واقعا نمی دانم این موضوع چقدر صحت دارد. اما تنها کسی که می تواند شفاف سازی کند و موضوع را روشن کند تا هواداران و پیشکسوتان متوجه شوند رضا درویش مدیرعامل باشگاه است. واقعا برای من هم جای سوال دارد چرا فقط پرسپولیس نمی تواند بازیکن خارجی بگیرد یا به اردو خارج از کشور برود ؟

اگر مشکل مالی هست درویش بیاید بگوید پول نداریم و نمی توانیم. اما باتوجه به داستان بورس و کمک های مالی که صورت گرفته من بعید می دانم مشکل مالی باشد. چون استقلال هم مثل پرسپولیس در بورس رفته و خیلی راحت دارد از منابعش استفاده می کند . شما نگاه کنید مربی خارجی می خرند با بازیکنان خارجی راحت تمدید می کنند. حتی شنیدم که برای بازیکن ایرانی به نام محبی برای اینکه از پرتغال بیاید نزدیک 600 تا 700 هزار دلار هزینه می کنند و یا راحت به اردوی ترکیه می رود اما پرسپولیس 2 ماه است نتوانسته یک بازیکن معمولی خارجی هم بخرد و یا اینکه حتی یک اردوی داخلی برگزار کند؟

شاه محمدی در ادامه می گوید: تنها استقلال نیست که راحت خرید می کند و اردو می رود بلکه سپاهان ، گل گهر ، تراکتور، نساجی ، آلومینیم، و حتی هوادار و …… راحت یا بازیکن خارجی می خرند یا اردو خارجی می روند و یا هر دو کار را انجام دادند. اما پرسپولیس نمی تواند هیچ یک را انجام دهد. بنابراین حتما مشکلی هست که فقط درویش می تواند جوابگو باشد. به عقیده من درویش باید بیاید شفاف سازی کند بگوید نمی گذارند که بازیکن بگیریم یا رادو برویم تا مردم و هواداران بدانند چه کسی و یا چه کسانی در پشت پرده نمی گذارند و نمی خواهند پرسپولیس موفق باشد و نتیجه بگیرد.

مهاجم سابق پرسپولیس عقیده دارد: درویش باید پشت صحنه را افشا کند وگرنه تمام تقصیرات گردن او خواهد افتاد. کافی است در همین شروع لیگ پرسپولیس 2 بازی نتیجه نگیرد ببینید هوادارن چه بلایی سر درویش و میران باشگاه می آورند و متاسفانه بازیکنان و یحیی هم از این موضوع در امان نخواهند ماند.

شاه محمدی در مورد جذب مهاجم خارجی و اسم هایی که مطرح شده گفت: مهاجم 35 ساله به درد پرسپولیس نمی خورد اگر می خواهند مهاجم بیاورند باید زیر 30 سال باشد مثل مهاجمی که سابقه بازی در برایتون و بوخوم را داشت. شاید گرانتر باشد اما کیفیت دارد و می تواند به پرسپولیس کمک کند و نیز مهاجمان جوان پرسپولیس هم مثل عبدی از او نکات فنی بیشتری یاد می گیرند.

شاه محمدی در ادامه در مورد بازی هفته اول پرسپولیس با ذوب آهن گفت: بازی در هفته های ابتدایی بسیار سخت است. من عقیده دارم هفته اول تا هفته پنجم همیشه سخت است چون تیم ها ترکیب خود را نشناخته اند و در این مدت طول می کشد تا هماهنگ شند. به هرحال بازی با ذوب آهن سخت است خصوصا اینکه بازی در اصفهان است. امیدوارم پرسپولیس بتواند از اصفهان با دست پر برگردد تا شروع خوبی در لیگ داشته باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)