مرجع خبری پرسپولیس : مسئولان باشگاه راه آهن اعتقاد دارند بازیکن مس سرچشمه با دریافت دو کارت زرد از سوی داور مسابقه، باید از زمین اخراج می شد.

 

پس از ماجرای سه اخطاره بودن سعید دقیقی مقابل پرسپولیس که با تغییر شماره پیراهن این بازیکن و اشتباه سازمان لیگ مقابل پرسپولیس قرار گرفت و مانع از پیروزی سرخپوشان مقابل شهرداری تبریز شد، شاهکار جدیدی در هفته بیست و دوم لیگ برتر اتفاق افتاد.

 

در جریان بازی راه آهن و مس سرچشمه کرمان که با پیروزی 2-1 مس خاتمه یافت اتفاق جالبی افتاد که اعتراض شدید سرمربی و مدیرعامل باشگاه راه آهن را در پی داشت.

 

شاهین حاجی بابایی داور این مسابقه در نیمه نخست مسابقه به اویس کرد جهان بازیکن مس سرچشمه کارت زرد نشان داد. در اواسط نیمه دوم کرد جهان به واسطه خطا دومین کارت زرد خود را از حاجی بابایی دریافت کرد اما از زمین مسابقه اخراج نشد!

 

مسعود عنایت که ناظر داوری مسابقه بود پس از بررسی اطلاعات خود، نماینده ای را به کنار زمین فرستاد تا به حاجی بابایی یادآوری کند بازیکن مس سرچشمه دو اخطاره است اما به او گفته شد داور کارت زرد نیمه نخست مسابقه را اصلاح و آن را به نام محمد منصوری ثبت کرده است!

 

این در حالیست که تصاویر تلویزیونی به وضوح نشان می دهد که اویس کرد جهان با دریافت دو کارت زرد باید از زمین مسابقه اخراج می شود، هر چند مسئولان باشگاه مس اعتراض راه آهنی را بی جهت می دانند اما محمد حسن انصاری فرد مدیرعامل باشگاه راه آهن طبق ماده 38 آیین نامه انضباطی فدراسیون فوتبال خواستار تکرار مسابقه شده است.

 

علی دایی هم در نشست خبری مسابقه واکنش تندی نشان داده بود: «هیچ جای دنیا ندیدم که چنین اتفاقی رخ دهد. کجای دنیا وقتی بازیکنی دو کارت زرد دریافت می‌کند اخراج نمی‌شود. تمام تلاش خود را خواهیم کرد و تا مشخص شدن این امر پیگیری می‌کنیم.»

 

حالا باید دید واکنش کمیته انضباطی و سازمان لیگ به شاهکار جدید در لیگ برتر چیست ، بعد از حضور دو بازیکن سه اخطاره مس و شهرداری تبریز (قاسم دهنوی و سعید دقیقی) مقابل پرسپولیس ، آیا سازمان لیگ ، کمیته داوران و کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال سرانجام حاضر به پذیرش عدم کفایت برای اداره مسابقات لیگ به اصطلاح حرفه ای ایران خواهند شد؟!

 

پویا نوایی

انتهای گزارش اختصاصی مرجع خبری

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)