مرجع خبری پرسپولیس : تیم فوتبال پرسپولیس در هفته دوم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور برابر شاهین بوشهر شکست خورد.

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس تیم های شاهین و پرسپولیس از ساعت 22:30 یکشنبه شب در حضور 15 هزار تماشاگر ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر به مصاف هم رفتند که در پایان شاگردان حمید درخشان موفق شدند سرخپوشان مهمان را با نتیجه دو بر یک با شکست بدرقه کنند.

گل های میزبان را ایوان پترویچ و منصور تنهایی در دقایق 51 و 70 به ثمر رساندند و تک گل بی نتیجه پرسپولیس را محمد نصرتی در دقیقه 80 وارد دروازه شاهین کرد.

 

پرسپولیسی ها در این بازی علاوه بر واگذاری نتیجه بازی ضعیفی از خود به نمایش گذاشتند به طوری که به جز گل به ثمر رسانده موقعیت گل دیگری به دست نیاوردند. اما ثانیه های تلف شده این مسابقه آبستن حوادث مهمی شد و دو واکنش پیاپی از طالب لو و حقیقی در موقعیت مسلم گل ، تیم های پرسپولیس و شاهین را از رسیدن به گل های بعدی  ناکام گذاشت.

قضاوت این مسابقه بر عهده سعید مظفری زاده بود که وی به مهدی نوری از شاهین و شیث رضایی از پرسپولیس کارت زرد نشان داد. مهرداد اولادی بازیکن پرسپولیس پس از مصدومیت در نیمه اول جای خود را به فشنگچی داد.

پرسپولیس با این شکست یک امتیازی باقی ماند و به رده شانزدهم جدول سقوط کرد.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا حقیقی ، ابراهیم شکوری ، شیث رضایی ، محمد نصرتی ، علیرضا محمد ، سامان آقازمانی(محمد نوری ، 59) ،حسین بادامکی ، علی کریمی(محمد منصوری ، 71) ،  مهرداد اولادی(امیرحسین فشنگچی ، 42) ، هادی نوروزی و غلامرضا رضایی.
سرمربی : حمید استیلی

ترکیب شاهین : وحید طالب لو ، علی انصاریان ، لک چیرا ، هادی شکوری ، محسن ایران نژاد  ، عباس پورخسروانی ( ایمان حیدری ، 87)، محسن حمیدی( میثم منیعی ، 87) ، مهدی نوری ، امجد شکوه مقام (سعید بیات ، 91)، ایوان پتروویچ و منصور تنهایی.
سرمربی : حمید درخشان

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)