دایی رفت و برگشت استیلی را مات کرد

 

مرجع خبری پرسپولیس : تیم فوتبال پرسپولیس با برتری برابر تیم فوتبال شاهین انتقام باخت فصل قبل برابر این تیم را گرفت.


تیم های فوتبال شاهین بوشهر و پرسپولیس تهران از ساعت 15 امروز به مصاف هم رفتند که در پایان سرخپوشان موفق شدند با نتیجه دو بر یک برابر میزبان خود به پیروزی برسند.


گل های پرسپولیس را در این مسابقه سپهر حیدری و غلامرضا رضایی در دقایق 5 و 64 به ثمر رساندند و عمادمحمدرضا تک گل شاهین را در دقیقه 17 رقم زد. داور و مسئولان سازمان لیگ گل دوم پرسپولیس را به نام رضایی ثبت کرده اند و رسانه ها به نام محمد نوری !


گل دوم پرسپولیس به شکل جالبی به ثمر رسید به طوری که سانتر غلامرضا رضایی از روی نقطه کرنر به صورت مستقیم وارد دروازه شاهین شد ، با وجود اینکه به نظر می رسید ، محمد نوری هم اثر گذاری کوچکی روی توپ داشته است.


قضاوت این مسابقه بر عهده هدایت الله ممبینی بود که در این بازی به امیرحسین فشنگچی و سامان آقازمانی از پرسپولیس و ستار زارع لک چیه را و عمادرضا از شاهین کارت زرد نشان داد.

 

پرسپولیس با این برد 37 امتیازی شد و خود را به صف مدعیان نزدیک کرد.

 

ترکیب پرسپولیس : رحمان احمدی ، سپهر حیدری ، رضا نورمحمدی ، ابراهیم شکوری ، سامان آقازمانی ، امیرحسین فشنگچی(وحید هاشیمان58) ، حسین بادامکی  ، تیاگو فراگا(سکوبرت83) ، محمد نوری ، هادی نوروزی(اشپیتیم آرفی76) ، غلامرضا رضایی

 

ترکیب شاهین بوشهر : محید غلامی ، محسن ایران نژاد ، احمد آل نعمه ، لک چیه را ، علی سلمانی (ایمان حیدری72)، ستار زارع ، مهدی نوری ، امجد شکوه مقام ، مسعود نظر زاده(ایوان پتروویچ61) ، عمادمحمد رضا (منصور تنهایی51)، عباس پورخسروانی

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)