پرسپولیس نیوز: کاپیتان تیم فوتبال سایپا گفت: در دربی هشتاد و پنج دو تیم استقلا ل و پرسپولیس در حد خودشان بازی نکردند.

روزبه‌ شاه‌علیدوست در مورد بازی سه‌شنبه با پرسپولیس در لیگ برتر اظهار داشت: بازی بسیار سختی با پرسپولیس داریم این تیم در دو سال اخیر در شرایط مناسبی قرار داشت و تیم منسجمی است اما ما هم سایپا هستیم. اگرچه در دو سه هفته اخیر پیروز نشده‌ایم اما بخشی از این مسئله همانطور که کارشناسان داوری گفته‌اند به خاطر اشتباهات داوری بوده است. بنابراین در بازی با پرسپولیس پیروزی برای ما دور از دسترس نخواهد بود.

کاپیتان سایپا در مورد اینکه علت افت ناگهانی سایپا چه بوده است، اظهار داشت: به جز بازی با تراکتورسازی و پدیده  ما در سایر مسابقات خوب بازی کردیم و از نظر فوتبالی بازی‌های راضی‌کننده و قابل قبولی را ارائه کردیم اما اشتباهات داوری بر روی تیم ما تأثیر گذاشت. در بازی با فولاد حتی پنالتی ما را برگرداندند. اگر این اشتباهات نبود شاید نتایج تیمی ما و امتیازاتی که جمع می‌کردیم بهتر بود.

شاه‌علیدوست در مورد اینکه نگران تکرار اشتباهات داوری در بازی با تیم پرهوادار پرسپولیس هست یا نه، گفت: باشگاه ما بارها در اعتراضاتی که به اشتباهات داوری داشته اعلام کرده نمی‌خواهیم داوران به سود ما قضاوت کنند بلکه از داوران انتظار رعایت عدالت را داریم و مطمئن هستیم که داوران ما از بهترین و زحمتکش‌ترین قشر داوری فوتبال هستند و امیدوارم در بازی با پرسپولیس هم شاهد یک قضاوت خوب از سوی داور باشیم.

شاه‌علیدوست در مورد اینکه دربی هشتاد و پنج بین استقلال و پرسپولیس را چگونه دیده است، گفت: به نظر من دربی کیفیت لازم را نداشت و استقلال و پرسپولیس در حد خودشان نبودند. البته برانکو بازیکنانی را جمع کرده و توانسته با آنها به وحدت تاکتیکی برسد. با این حال شکست دادن پرسپولیس دور از دسترس نیست.

وی در مورد اینکه چرا دربی بازی با کیفیتی نشد، گفت:‌ حساسیت زیاد این بازی باعث می‌شود فشار و استرس زیادی به بازیکنان وارد شود و به راحتی می‌توان استرس را در ساق‌های بازیکنان دو تیم دید. استقلال البته بهتر از گذشته بازی کرد اما این پرسپولیس بود که به پیروزی رسید.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)