هافبک تیم فوتبال سایپا تاکید کرد که در بازی روز چهارشنبه، مساوی به درد هیچ کدام از دو تیم سایپا و پرسپولیس نخواهد خورد.

روزبه شاه‌علی‌دوست در مصاحبه با  تسنیم در خصوص شرایط تیمش در آستانه بازی فردا با پرسپولیس گفت: در حال حاضر وضعیت خوبی داریم و آماده این بازی هستیم. دو شکست پیاپی داشتیم و فکر می‌کنم تعطیلی لیگ برتر امتیاز خوبی برای ما بود تا نقاط ضعف را برطرف کرده و دوباره به شرایط خوبی برسیم. روی دور بدشانسی بودیم ولی امیدوارم نتیجه این تعطیلات را در ادامه لیگ ببینیم و نتایج خوبی کسب کنیم.

وی خاطرنشان کرد: پرسپولیس تیم بزرگی است و ما به شرایط این تیم در جدول کاری نداریم. آنها اگر بدشانس نبودند، حتی می‌توانستند در صدر جدول باشند. با این حال ما فقط برای برد بازی خواهیم کرد، چون در دو بازی قبلی هم نتیجه نگرفتیم باید این بازی را با بر پشت سر بگذاریم. پرسپولیس هم دنبال برد است و فکر می‌کنم تساوی در این بازی به درد هیچ‌کدام از دو تیم نمی‌خورد.

شاه‌علی‌دوست که سابقه دو بار گل زدن به پرسپولیس را دارد در مورد احتمال باز کردن دروازه این تیم در بازی فردا اظهار داشت: برای من فرقی ندارد چه کسی گل بزند و مهم این است که تیمم برنده شود. هیچ بازیکنی از گل زدن بدش نمی‌آید و خوشحال می‌شوم دوباره این اتفاق رخ دهد و به پرسپولیس گل بزنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)