پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: پیروزی برابر پیکان دور از دسترس نیست و بچه‌ها توان این کار را دارند.

جمشید شاه محمدی در گفت و گو با برنا با اشاره به بازی آخر پرسپولیس در لیگ برتر اظهار داشت: تیم گل محمدی با پیروزی برابر پیکان و قهرمانی در لیگ بیستم مزد تلاش و زحمات خود را خواهد گرفت و تاریخ سازی ویژه ای برای پرسپولیسی ها رقم خواهد خورد.

او در ادامه تصریح کرد: نمایش پرسپولیسی ها برابر تراکتور نشان داد که این تیم هدفی جز قهرمانی ندارد و می خواهد با قهرمانی در این فصل مزد تلاش های بی وقفه شان را در طول این فصل ببینند. در این مسیر پرسپولیس با مشکلات زیادی روبرو بود اما تلاش بی وقفه مسوولان باشگاه، کادر فنی و بازیکنان و حمایت پیشکسوتان و هواداران پرشور پرسپولیس در کنار هم شرایط را به گونه ای رقم زده که در حال حاضر پرسپولیس اصلی ترین شانس قهرمانی محسوب می شود و با یک پیروزی در هفته آخر هیچ اما و اگری را برای قهرمانی باقی نخواهد گذاشت.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص هجمه های اخیر علیه تیم تاکید کرد: پیروزی برابر پیکان دور از دسترس نیست و بچه ها توان این کار را دارند. ضمن این که من اعتقاد دارم پیکان و شخص مهدی تارتار با شرافت کامل در این دیدار به میدان می آیند و هیچ حرف و حدیثی برای قهرمانی پرسپولیس ایجاد نخواهد شد.

مهاجم اسبق پرسپولیس ضمن تمجید از عملکرد ساختار تهاجمی و مهاجمان تیم گل محمدی تصریح کرد: پرسپولیس ساختار تهاجمی خوبی دارد و مهاجمان این تیم نشان داده اند کادرفنی این تیم می تواند همیشه روی آنها حساب کند. در این میان مهدی عبدی هم در چند بازی اخیر احیا شده و نشان داده که اتفاق دربی را فراموش کرده است. من فکر می کنم در برابر پیکان هم یحیی بتواند روی او حساب کرده و عبدی یکی از مردان سرنوشت ساز پرسپولیس در این دیدار خواهد بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)