تيم منتخب ستاره‌هايي كه هنوز تكليفشان روشن نشده

مرجع خبری پرسپولیس : بسياري از بازيكنان شاخص و پرمشتري تيم‌هاي فصل آينده خود را مشخص و قرارداد داخلي يا دفتري ثبت كردند اما با اين حال هنوز چند بازيكن از اين دست هستند كه براي انتخاب تيم آينده خود عجله‌اي ندارند.

 

 آنها همچنان در حال رايزني و مذاكره و سبك و سنگين كردن پيشنهادهاي خود بوده و به تعبير برخي در حال بازارگرمي براي بالاتر بردن نرخ خود و گرفتن امتيازهاي ويژه هستند. يا شايد هم براي فرار از فصل آماده‌سازي و تمرينات طاقت‌فرساي بدنسازي اين راه را در پيش گرفته‌اند. از نفرات باقي مانده مي‌توان يك تيم مدعي و پرقدرت بست و روانه ليگ دهم حرفه‌اي كرد. اين نفرات را با هم مرور مي‌كنيم.

جواد كاظميان: جواد كاظميان با علي دايي مشكل دارد تا به اين ترتيب بازگشتش به پرسپوليس منتفي شود. از سپاهان به عنوان جدي‌ترين گزينه جواد نام برده مي‌شود اما اگر استقلال موفق به تمديد قرارداد خسرو حيدري نشود، براي جذب كاظميان اقدام خواهد كرد.

آندرانيك تيموريان: آندو خودش هم تكليف خودش را نمي‌داند. از يك طرف دلش مي‌خواهد در اروپا يا حداقل خارج از ايران به فوتبالش ادامه دهد اما از طرف ديگر هرگز پيشنهاد خوبي ندارد. او همچنان اميدوار است تا شايد مدير‌برنامه‌هايش در روزهاي آينده با يك تيم اروپايي به توافق برسد اما اگر نشود در ايران مشتريان خوبي چون پرسپوليس و استيل‌آذين و حتي استقلال را دارد.

 

 

محمد نصرتي: مدافع النصر امارات تيم‌هاي زيادي را خواهان خود مي‌بيند. استقلال، استيل‌آذين، تراكتورسازي و شاهين بوشهر از جمله تيم‌هايي به شمار مي‌روند كه دنبال جذب اين مدافع ملي‌پوش و البته سهميه ليگ‌برتري هستند.

رضا عنايتي: عملكرد فوق‌العاده او با الامارات ناكامي‌اش با استقلال را جبران كرد. احتمال ماندن عنايتي در امارات وجود دارد اما احتمال بازگشت به استقلال يا رفتن به سپاهان هم براي آقاي گل وجود دارد.

وحيد هاشميان: سال‌ها در فوتبال آلمان و بوندس‌ليگا توپ زد اما حالا به بن‌بست رسيده است. نمي‌خواهد به فوتبال ايران برگردد و در تلاش براي ماندن در اروپاست. او هم وضعيتي مشابه با تيموريان دارد. هاشميان را تيم‌هاي زيادي از جمله پرسپوليس و استيل‌آذين سفت و سخت مي‌خواهند.

ميثاق معمارزاده: از معدود دروازه‌بان‌هاي مطرحي است كه تا امروز بدون تيم است. جدايي او از پرسپوليس قطعي شده اما تيم آينده او به طور دقيق مشخص نيست. در روزگاري كه فوتبال ايران با فقر دروازه‌بان خوب و مطمئن روبه‌رو است ميثاق يك خريد خوب محسوب مي‌شود.

پژمان نوري: پژمان براي تمديد قرارداد با ملوان تمايل چنداني ندارد. بسياري از او به عنوان خريد جديد استقلال نام مي‌برند. از طرف ديگر تلاش‌هايي هم براي بازگرداندن پژمان به پرسپوليس در جريان است. شايد هم در آخر او با ملوان تمديد كند، شايد هم سرخابي شود. هنوز چيزي مشخص نيست.

عباس محمدي: يكي از دو دروازه‌بان اسم و رسم‌داري كه تا امروز روي زمين مانده است. ساير گلرها تكليف تيم‌هاي خود را مشخص كردند. مس محمدي را نمي‌خواهد و صحبت از رفتن او به فولاد است.

پيروز قرباني: پيروز قرباني، نامدارترين مدافع مياني به شمار مي‌رود كه تا به امروز روي زمين مانده است. مس براي تمديد قرارداد با او در تلاش است اما خودش دوست دارد به استقلال برگردد. شايد شرايط به گونه‌اي رقم خورد كه او دوباره كاپيتان آبي‌ها شد.

ايوان پتروويچ: هافبك صربستاني شاهين بوشهر با اين تيم قراردادي ندارد. در اين شرايط كه هافبك‌هاي نه چندان خوبي براي خريد باقي مانده‌اند، جذب ايوان هم مي‌تواند غنيمت باشد.

حوار ملا محمد: هافبك عراقي پرسپوليس هم بازيكن آزاد است. خبر دقيقي در خصوص تيم فصل آينده او مطرح نيست اما هم احتمال تمديد با پرسپوليس وجود دارد و هم ممكن است به استقلال بيايد.

محسن خليلي: پرسپوليس او را نمي‌خواهد يا حداقل با شرايط مورد نظر خليلي حاضر به تمديد قرارداد نيست. صحبت از رفتن او به استقلال يا تراكتورسازي مطرح است. البته كاشاني هم از تمام توان خود استفاده مي‌كند تا با شرايط مورد نظر خود، آقاي گل ليگ هفتم را حفظ كند.

خسرو حيدري: خسرو حيدري بيش از آنچه كه تصور مي‌شد و انتظار مي‌رفت براي تمديد قرارداد استقلال را اذيت كرد و سر كار گذاشت. به بهانه پيشنهادهاي خارجي، او امروز و فردا مي‌كند. برخي بر اين باورند كه احتمال رفتن او به سپاهان وجود دارد.

فرهاد مجيدي: كاپيتان و موثرترين بازيكن فصل پيش استقلال براي تمديد قرارداد تمايلي ندارد. مي‌خواهد به تيم‌هاي عربي برود اما اگر بخواهد در ايران به فوتبال خود ادامه دهد، خواهان كم ندارد.

هادي شكوري: مدافع مصدوم استقلال مدعي است تا هفته پنجم به شرايط بازي مي‌رسد اما خبرهاي غيررسمي از غيبت قطعي او تا نيم‌فصل دوم حكايت دارد. همين موضوع استقلال را براي تمديد قرارداد شكوري دو دل كرده است. گفته مي‌شود چندتيم ليگ‌برتري از جمله سپاهان و شهرداري تبريز براي اين مدافع مصدوم پيغام فرستاده‌اند.

ليگ يك: در دسته اول هم نفرات خوبي وجود دارند كه حداقل مي‌توانند به عنوان يك خريد ليگ‌برتري موثر و قابل قبول باشند. رسول خطيبي، عباس آقايي و علي انصاريان از فولاد گستر تبريز، علي عليزاده و ستار زارع از برق شيراز و نفرات ديگري چون محمد نوازي از نساجي قائمشهر و علي ناجي بداوي از نفت‌آبادان همگي سابقه حضور در ليگ‌برتر و حتي سرخابي‌هاي پايتخت را دارند.

 

منبع: روزنامه گل

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)