جمشید شاه محمدی بازیکن پیشین پرسپولیس معتقد است ماجرای یحیی گل محمدی را بیش از اندازه بزرگ کرده‌اند.

جمشید شاه محمدی مهاجم سابق تیم ملی و پرسپولیس با اشاره به اخبار واصله به خبرورزشی گفت: این روزها اخبار و شایعات زیادی درخصوص محرومیت سنگین یحیی گل محمدی به گوش می‌رسد که متأسفانه در فضای مجازی و رسانه‌ها نیز به آن دامن می‌زنند.

وی ادامه داد: یحیی گل محمدی به داور معترض شد آن هم به این دلیل که تیمش ۱۰ نفره گل خورد و سید مهدی سیدعلی نتوانست هنگام مصدومیت سعید آقایی تعویض‌های پرسپولیس را مدیریت کند. سید جلال حسینی لب خط آمده بود اما اجازه تعویض داده نشد تا این تیم ۱۰ نفره گل بخورد.

شاه محمدی افزود: شما در فوتبال اروپا هم دیده اید در گذشته آلکس فرگوسن و ژوزه مورینیو یا در نسل جدید دیگو سیمئونه چگونه نسبت به قضاوت‌های اشتباه داوری اعتراض می‌کنند. بنابراین بزرگنمایی کار یحیی گل محمدی آن هم در آن شرایط حساس و بحرانی دربی کار درستی نیست. حدود یک ماه پیش هم فرهاد مجیدی کنار زمین بازی با گل گهر سیرجان هیجانی شد و کارهایی انجام داد که منجر به اخراجش شد. اگر بناست یحیی گل محمدی محروم شود باید سرمربی استقلال را هم محروم کنند اما باز تأکید می‌کنم این اتفاقات در فوتبال به ویژه بازی‌های حساس و مهم عادی است.

وی با اشاره به اتفاقی که برای کریم انصاری فرد افتاد، یادآور شد: متأسفانه اخباری می‌شنویم که خنده دار است. مگر اردوی تیم ملی جای جشن تولد است که با یک شوخی یا جسم سختی که داخل کیک تولد بوده ممکن است چشم یک ملی پوش کور شود! این بساط چند سالی است در باشگاه‌ها هم مُد شده و بهتر است جمع شود. جشن تولد باید در محیط خانوادگی برگزار شود نه اردوی تیم ملی و باشگاهی! این ماجرا به خیر گذشت اما می‌توانست تبعات تلخ تری داشته باشد.

شاه محمدی در پایان درخصوص ماندن یا جدایی دراگان اسکوچیچ گفت: چیزی که در بازی با کره جنوبی عیان شد چه حاجت به بیان دارد؟ به هر حال دوستان در فدراسیون فوتبال خودشان می‌برند، می‌دوزند و تصمیم می‌گیرند. بنابراین نقطه نظرات من و امثال من در این خصوص هیچ اهمیتی ندارد!

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)