پرسپولیس نیوز : مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد که می تواند برای حضور در ترکیب اصلی سرخپوشان با دیگر بازیکنان این تیم رقابت کند.

یونس شاکری درباره وضعیت پرسپولیس بعد از اولین تمرین در تهران عنوان کرد: پس از یک روز تعطیلی حالا همه آماده هستند تا در تمرینات شرکت کنند. خوشبختانه بعد از اردوی اردبیل بازیکنان جدید هم به تیم اضافه شدند و به قول معروف در تمرینات تهران تیم شدیم. البته چون در اردوی اردبیل 10،12 بازیکن بیشتر نبودیم این نظر را دارم.

وی در ادامه افزود: برگزاری اردوی اردبیل باعث شد تا از نظر بدنی در شرایط خوبی قرار بگیریم و حالا منتظر شروع مسابقات هستیم.

مهاجم پرسپولیس در پاسخ به این سوال که «فکر می‌توانی با دیگر بازیکنان خط حمله پرسپولیس برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی رقابت کنی؟»، گفت: اگر نمی‌توانستم رقابت کنم هرگز به پرسپولیس نمی‌آمدم. من به اینجا آمدم که بجنگم. هر کسی هم که در تمرین بهتر عمل کند قطعا در ترکیب قرار می‌گیرد.

شاکری ضمن تمجید از علی‌ دایی تصریح کرد: خوبی آقای دایی این است که به نام‌ها توجهی ندارد و هر بازیکنی که آماده باشد را در ترکیب قرار می‌دهد. من هم تمام تلاشم را انجام می‌دهم تا بتوانم بهترین بازی را برای پرسپولیس و هوادارانش به نمایش بگذارم. قطعا وقتی به تیمی مانند پرسپولیس پیوستم توقع بالایی از خودم دارم.

وی در ادامه با بیان اینکه امیدوار است امسال سال خوبی برای مهاجمان پرسپولیس باشد، تاکید کرد: دوست دارم در انتهای فصل همه مهاجمان پرسپولیس راضی باشند و سال موفقی را پشت‌سر بگذاریم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)