پرسپولیس نیوز :مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت که به شرایط این تیم عادت کرده و دیگر در جمع سرخپوشان استرس ندارد.

یونس شاکری در مورد شرایط خود در تمرینات و بازی‌های دوستانه پرسپولیس اظهار داشت: اولین روزی که به پرسپولیس آمدم هدفم این بود که خود را نشان دهم. خوشبختانه در این مدت اعتمادبه‌نفس خوبی به دست آورده و به شرایط تیم عادت کرده‌ام. ابتدا فکر می‌کردم که جو پرسپولیس سنگین باشد اما در حال حاضر استرسی ندارم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا می‌تواند در مسابقات لیگ هم برای پرسپولیس بازی کند، عنوان کرد: من تلاش خود را انجام می‌دهم اما نظر نهایی را آقای دایی می‌دهد. وظیفه من این است که در تمرینات آماده باشم دیگر هر اتفاقی که قسمت باشد رخ می‌دهد.

مهاجم پرسپولیس درباره ترافیک در خط حمله این تیم گفت: این مسئله باعث می‌شود تا فعالیت مهاجمان بیشتر شود و هر بازیکنی که می‌خواهد جایگاهش را به دست بیاورد تلاش بیشتری انجام دهد. من هم برای بازی کردن باید زحمت زیادی بکشم، چرا که تنها با تلاش است که فرصت عرض اندام پیدا می‌کنم. من این موقعیتی که امروز دارم نیز با زحمت فراوان به دست آورده‌ام و برای ارتقای آن زحمتی بیشتر خواهم کشید.

شاکری ضمن اشاره به این موضوع که علی دایی تمرینات تخصصی زیادی با مهاجمان انجام می‌دهد، تصریح کرد: کمتر دیده‌ام مربی اینطور به مهاجمان و کار هجومی اهمیت بدهد اما علی آقا به خاطر اینکه مهاجم بزرگی بوده روی کار مهاجمانش دقت زیادی دارد.

وی ادامه داد: دوست دارم مانند علی دایی یک مهاجم سرزن و قدرتی باشم و بتوانم برای پرسپولیس بازیکن مثمرثمری شوم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)