پرسپولیس نیوز : تیم پدیده مشهد در حالی جواز حضور در لیگ برتر را با شکست گل گهر به دست آورد که بدون شک حضور مهاجم و گلزن قهاری چون یونس شاکری، مهاجم پرسپولیس که نیم فصل و به طور قرضی به مشهد رفت، در تحقق این مساله دخیل بود.

بعد از پیروزی منجر به لیگ برتری شدن پدیده با این مهاجم 9 گله پدیده همکلام شدیم.

یونس شاکری در ابتدای صحبت های خود در حالی که بسیار خوشحال بود گفت: احساس خیلی خوبی دارم و خیلی خوشحالم که جواب زحمات مان را به خوبی گرفتیم. تیم ما امسال با حواشی و مشکلات زیادی از سوی خیلی ها مواجه شد ولی خدا کمک مان کرد و توانستیم به خوبی این مشکلات را پشت سر بگذاریم و با لیگ برتری شدن مان خاطره خوبی را در این فصل رقم بزنیم.    

وی در ادامه گفت: خیلی ها قبل از این بازی صحبت از تبانی و اینگونه مسائل پیش آورده بودند که خدا را شکر همه دیدند که با جوانمردی بازی را بردیم تا هیچ حرف و حدیثی باقی نماند.

مهاجم سابق پرسپولیس که در 13 بازی برای تیمش 9 گل زد با اشاره به اینکه در گروهشان آقای گل، 12 گل به ثمر رسانده بود، گفت: خوشحالیم که نقش کوچکی در موفقیت تیم خودم داشتم. البته خیلی دوست داشتم که بتوانم عنوان آقای گلی را از آن خود کنم ولی قسمت نشد. به هر حال اینکه تیم پدیده توانست لیگ برتری شود برای من خیلی خوشحال کننده بود و زیاد مهم نیست که نتوانستم آقای گل شوم.

شاکری که به عنوان یار قرضی از پرسپولیس به پدیده پیوسته است در مورد آینده اش می گوید: قرارداد من با پدیده قرضی است و معلوم نیست که در آینده چه شرایطی برایم پیش بیاید. فعلا منتظر آینده و اتفاقات آن هستم.

مهاجم سابق قرمزها در مورد عملکرد و شرایط پرسپولیس در لیگ برتر می گوید: خیلی دوست داشتم که صعود پدیده به لیگ برتر با قهرمانی پرسپولیس همراه بود. البته هنوز برای پرسپولیس روی کاغذ شانس قهرمانی وجود دارد و امیدوارم این اتفاق رخ بدهد. به هر حال اگر این اتفاق هم رخ نداد، انشاءالله پرسپولیس با کسب سهمیه آسیایی بتواند نتیجه لازم را بگیرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)