در میان شایعات پیرامون میزبانی پرسپولیس در ورزشگاه امام رضا، بین‌الملل سرخپوشان این خبر را تکذیب کرد.

در حالی که هنوز بازسازی قسمت غربی ورزشگاه آزادی انجام نشده، موعد بازی‌های آسیایی پرسپولیس و استقلال فرا رسیده و این دو باشگاه در انتظار روشن‌ شدن وضعیت محل میزبانی خود هستند.

شب گذشته داوود رفعتی اعلام کرد که استادیوم امام رضا میزبان بازی‌های خانگی پرسپولیس و استقلال خواهد بود اما پرسپولیس در فرم خود تنها استادیوم آزادی را معرفی کرده است.

امیرعلی حسینی در این خصوص می‌گوید: ما تنها ورزشگاه آزادی را به کنفدراسیون فوتبال آسیا معرفی کردیم، چون هر ورزشگاه دیگری را برای انجام بازی‌های آسیایی خود به کنفدراسیون معرفی می‌کردیم بایستی مجوز آسیا را می‌گرفت.

وی افزود: به همین دلیل چون مطمئن نبودیم که ورزشگاه جایگزین تأییدیه لازم را دارد، ورزشگاه دوم معرفی نکردیم. اگر ورزشگاه آزادی تا روز نهم مهرماه (بازی با پاختاکور) آماده میزبانی نباشد، ممکن است با تصمیم کنفدراسیون بازی ما در کشور ثالث انجام شود.

بازی در کشور ثالث بدترین خبر برای پرسپولیس خواهد بود چرا که علاوه بر افزایش هزینه میزبانی، شانس موفقیت این تیم را هم به شدت تحت تاثیر قرار خواهد داد.

مسئولان ورزشگاه آزادی هنوز هیچ تاریخی را برای زمان تحویل این ورزشگاه ارائه نکرده‌اند، جالب اینکه بازسازی قسمت شرقی هنوز آغاز نشده است!

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)