سرمربی پرسپولیس در نیم فصل اول برخلاف شایعات به دنبال این است هر چه زودتر مراحل فسخ قراردادش با این باشگاه انجام شود.

از شب گذشته شایعات عجیبی در مورد باشگاه پرپسولیس و یحیی گل محمدی شنیده می شود. تازه ترین شایعات این است که تا چهارنشبه رضا درویش استعفا می دهد یا برکنار می شود و در آن صورت یحیی گل محمدی دوباره به جمع سرخپوشان برمی گردد اما پیگیری ها از باشگاه پرسپولیس و همچنین خود یحیی گل محمدی حکایت دیگری دارد.

اینکه در برخی اخبار عنوان شده ماموریت درویش در تاریخ ۲۰ دی به پایان می رسد سندیت رسمی ندارد و در حکم او چنین چیزی عنوان نشده است. اینکه وزارت ورزش در مورد دو باشگاه پرسپولیس و استقلال مشغول بررسی وضعیت است شکی نیست اما وزارت ورزش در حال حاضر دغدغه اش واگذاری این دو باشگاه به بخش خصوصی است و بیشتر به سمت و سوی این است تا سهام این دو باشگاه واگذار شود.

از سوی دیگر یحیی گل محمدی در تصمیمش برای جدایی از پرسپولیس جدی است و اگر غیر از این نبود نماینده او روز گذشته در باشگاه برای توافق جهت فسخ قرارداد دو طرفه حاضر نمی شد. همچنین در مورد او امروز شایعه شد که به خارج از کشور رفته و حاضر به مذاکره برای توافق نیست درحالی که یحیی گل محمدی شب گذشته همراه خانواده اش در کنسرت علیرضا قربانی حاضر شده  و قرار است سه چهار روز دیگر برای استراحت‌ راهی خارج از کشور شود‌.

او برای پایان دادن به شایعات اخیر از نماینده اش و باشگاه پرسپولیس خواسته امورات مربوط به اقاله و فسخ قرارداد را زودتر نهایی کنند. پیگیر آنا از باشگاه پرسپولیس هم نشان می دهد که تفاهم نامه مورد نظر در مراحل نهایی است و به زودی امضای فسخ انجام می شود. 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)