تردید در آینده سرمربی پرتغالی رئال مادرید و سرنوشت بعدی سرمربی سابق بارسلونا شایعه‌های زیادی در فوتبال اسپانیا به وجود آورده است.

فارس، با نزدیک شدن به پنجره نقل و انتقال‌های زمستانی بازار شایعه‌های فوتبالی داغ می‌شود و در فوتبال اسپانیا آینده مورینیو در سانتیاگو برنابئو داغ‌ترین خبر روز است که باعث می‌شود هر روز شایعه‌های مختلفی در این خصوص منتشر شود.

1. آبولا به نقل از فلورنتینو پرز اعلام کرده که آقای خاص تا سال 2016 در رئال مادرید ماندنی خواهد بود. این در حالی است که مارکا در هفته گذشته مدام بر روی خروج مورینیو و جانشینی آنچلوتی و یواخیم لو به جای وی گزارش‌هایی منتشر کرده بود. مارکا همچنین در یک نظرسنجی اینترنتی اعلام کرد که هواداران خواهان حضور سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان برای هدایت قوهای سپید هستند.

2. از دیگر شایعه‌های داغ فوتبال اسپانیا آینده پپ گواردیولا، مرد محبوب کاتالان‌ها است که پیش از این شایعه حضور وی در تیم ملی برزیل نیز مطرح شده بود که با تصدی این پست توسط اسکولاری این اتفاق رخ نداد.

به دنبال حذف منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا با قعرنشینی در گروه مرگ، شایعه حضور سرمربی سابق بارسلونا روی نیمکت این تیم نیز به گوش می‌رسد.

3. همچنین فرناندو لورنته که اخیرا خبر جدایی‌اش از اتلتیک را تأیید کرده، به نظر می‌رسد از سوی یوونتوس پیشنهادی 6 میلیون یورویی دارد تا در پنجره نقل و انتقالات زمستانی به بانوی پیر بپیوندد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)