مرجع خبری پرسپولیس : فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ در دو سال اخیر هیچ وقت موضع روشنی در مورد مربیان منشوری فوتبال ایران نداشتند و همین موضوع باعث شد تا رسانه‌‌ها همیشه گمانه‌زنی‌های مختلفی در خصوص محرومیت یا بخشش این مربیان داشته باشند.

 

قبل از شروع فصل جاری فوتبال ایران هم شایعات مختلفی در خصوص مربیان منشوری مطرح شد و در نهایت چند نفر از آنها نتوانستند مجوز مربیگری را دریافت کنند و عده دیگری هم شرایط مبهمی دارند. در این میان شایعه محرومیت یک مربی منشوری هم تا قبل از شروع لیگ به گوش می‌رسید که البته این شایعات قبل از شروع لیگ سال گذشته هم در مورد او وجود داشت ولی در نهایت توانست در لیگ برتر مربیگری کند.

سازمان لیگ امسال هم مجوز مربیگری این مربی جوان را صادر کرد ولی گویا این مربی نمی‌تواند از ادامه فعالیتش در لیگ برتر مطمئن باشد و اگر حمایت مسئولان استانی نبود، شاید الان روی نیمکت تیمش نمی‌نشست. در یک هفته اخیر باز هم شایعات در مورد این مربی بیشتر شده و می‌گویند که سازمان لیگ قرار است به زودی و پس از گرفتن استعلام‌ها وضعیت این مربی را مشخص کند. گویا مربی مورد نظر در بین مربیان منشوری قرار دارد و این موضوع از همین حالا به اطلاع مسئولان تیمی که او در آن مربیگری می‌کند رسیده است. گفته می‌شود که این مربی تا هفته پنجم اخراج خواهد شد. البته این مسائل فعلا از سوی سازمان لیگ تایید شدنی نیست و باید همچنان در انتظار باشیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)