«عکس از اسطوره که شاید تا به حال ندیدیده باشید». این تیتری است کنار عکسی سیاه و سفید از تمرین یک تیم اروپایی در سال های دور. تصویری که ادعا می شود تنها عکس از حضور ناصر حجازی در تمرینات منچستریونایتد است.(روی عکس کلیک کنید)

 

عکس برای اولین بار در صفحه «سرشماری استقلالی ها در فیس بوک» منتشر شد و به سرعت در صفحه های دیگر و سایت های اینترنتی به اشتراک گذاشته شد. حتی روز گذشته یک روزنامه ورزشی این تصویر را با تیتر «انتشار اینترنتی عکس حجازی در تمرین منچستر». اما با یک جستجوی ساده می توان فهمید این تصویر ناصر حجازی نیست. به غیر از سایت های ایرانی که این تصویر را به اشتباه به عنوان عکس ناصر حجازی آپلود کرده اند،

تنها یک سایت دیگر این تصویر را منتشر کرده. وبلاگ Jimcraigcsc.wordpress.com. در توضیح این عکس هم آمده: «پس از سه سال حضور در ولورهمپتون اوان ویلیامز گلر این تیم قراردادی با سلتیک بست. او در بازی با سنت میرن در سال 1969 به میدان رفت». با این توضیحات می توان قانع شد این تصویر برای تمرین منچستریونایتد نیست و آن شخصی که شباهت زیادی به ناصر حجازی دارد، اوان ویلیامز است. جالب اینکه تمرین حجازی با منچستریونایتد برای سال 1978 است. یعنی نه سال بعد از ثبت تصویری که می بینید. 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)