خبرگزاری پرسپولیس : نایب رییس زنان فدراسیون فوتبال،‌ گفت: ‌امسال باشگاه پرسپولیس با دو تیم فوتسال زنان درلیگ برتر و لیگ دسته یک حضور خواهد یافت و ما امیدوارم در فصل آینده لیگ برتر فوتبال زنان شاهد حضور تیم پرسپولیس باشیم.

فریده شجاعی افزود:‌ قرار است در زمینه حضور تیم پرسپولیس در قالب تیم فوتبال در لیگ برتر مذاکراتی با مدیرعامل باشگاه پرسپولیس داشته باشیم تا این باشگاه صاحب نام در ارتقا فوتبال زنان نیز همکاری کند.

وی نداشتن حامی مالی مناسب برای تیم های فوتبال و فوتسال زنان را ازمهم ترین مشکلات این دو رشته عنوان کردوگفت:حمایت باشگاه های دولتی وخصوصی ازتیم های زنان زمینه توسعه ورزش این قشر را فراهم می کند.

وی اضافه کرد: قطعا وزارت ورزش وجوانان به عنوان متولی امور ورزش می تواند راهکاری را برای جلب حمایت باشگاهها از رشته های مختلف ورزشی زنان فراهم کند تا ورزش زنان کشورمان پویاتر از گذشته روند رو به رشد خود را ادامه دهد.

 

شجاعی در خصوص جایزه قهرمانی تیم فوتسال بانوان پرسپولیس گفت: برای تیم های اول تا سوم جایزه ای نداریم چراکه برای این کار بودجه ای در نظر گرفته نشده و در لیگ برتر آقایان نیز چنین چیزی وجود ندارد و باشگاه پرسپولیس اگر می خواهد خودش می تواند به بازیکنان جایزه دهد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)