فارس: بازیکن تیم ملی فوتبال گفت: امیدوارم در بازی برابر لبنان با گل‌های زیاد به برتری دست یابیم و شکست برابر این تیم را جبران کنیم.

  •  
  •  
  •  

مسعود شجاعی در تمرین امروز تیم ملی در خصوص بازی فردا برابر لبنان در چارچوب مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسیا عنوان کرد: ما در دیدار گذشته برابر لبنان بر اساس یک اتفاق بازی را واگذار کردیم که نباید چنین اتفاقی رخ می‌داد. لبنان این توانایی را ندارد که ما را شکست دهد، باید در بازی فردا به برتری دست یابیم تا آن نتیجه را جبران کنیم.

وی ادامه داد: شکست برابر لبنان حق ما نبود و امیدوارم در بازی فردا با گل‌های زیاد بتوانیم به برتری دست یابیم تا ثابت کنیم که آن شکست یک اتفاق بوده است.

بازیکن تیم ملی فوتبال در مورد حضور مردم در ورزشگاه خاطرنشان کرد: همیشه مردم از تیم ملی حمایت کرده‌اند و حضور آنها بسیار تاثیر‌گذار است. آنها باعث دلگرمی بازیکنان می‌شوند و  این باعث می‌شود ما بازی بهتری ارائه دهیم و دیدار هم قشنگ‌تر شود.

شجاعی در مورد بازی کردنش در اوساسونا یادآور شد: سعی می‌کنم همیشه به تیم کمک کنم. در اسپانیا آنطور که می‌خواهم شرایطم پیش نمی‌رود مدت طولانی مصدوم بودم و هم‌اکنون هم یک بازی انجام دادم و یک دیدار هم روی نیمکت نشستم، امیدوارم شرایطم بهتر شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)