مصطفی شجاعی راهی سپاهان خواهد شد و شجاع خلیل زاده نیز گویا با پرسپولیس تمام کرده است.

سایت گل؛ با اتمام لیگ تنور بازار نقل و انتقالات به شدت داغ خواهد شد. گویا هنوز لیگ دوازدهم به پایان نرسیده است، پیش‌لرزه‌های بازار نقل و انتقالات تیم کرمانی را خبردار کرده است. گفته می‌شود که دو ستاره‌ی مس کرمان در پایان فصل از این تیم کرمانی جدا خواهند شد و مس را به مقصد سپاهان و پرسپولیس ترک خواهند کرد.

مصطفی شجاعی و شجاع خلیل‌زاده دو ستاره‌ی نارنجی‌پوشی هستند که گویا ساز رفتن را کوک کرده‌اند و با وجود این‌که یک‌سال دیگر با مس قرارداد دارند و مسئولان این تیم نیز نظری برای انتقال این بازیکنان ندارند، زمزمه‌های حضور این دو بازیکن در تیم‌های پرهوادار و مدعی به گوش می‌رسد.

مصطفی شجاعی راهی سپاهان خواهد شد و شجاع خلیل زاده نیز گویا با پرسپولیس تمام کرده است. البته هر دوی این بازیکنان مطابق قواعد آخر فصل فوتبال ایران اعلام کرده بودند که به دلیل مشکلاتی مثل مسائل خانوادگی نمی‌توانند فصل دیگر در مس بازی کنند که البته ظاهرا این مسائل می‌تواند به بازنگری در مبلغ قرارداد آن‌ها مربوط باشد ! با این وجود خلیل‌زاده از بندی در قرارداد خود می‌گوید که اجازه‌ی جدائی توافقی را خواهد داد. خلیل‌زاده در واکنش به صحبت‌های محمد رویانیان مبنی بر تمایل نداشتن باشگاه پرسپولیس به جذب این بازیکن گفته است : "ابتدای فصل که به مس آمدم، با مدیران وقت باشگاه توافق کردم که آخر فصل از این تیم جدا شوم. این مسئله آنقدر حاد نیست که مدیران باشگاه آن را سخت می‌کنند".

باید منتظر ماند و دید مس کرمان که گویا برای فصل آینده حساب و کتابی ویژه دارد، چه تصمیمی بابت جدائی این دو ستاره‌ی خود خواهد گرفت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)