پرسپولیس نیوز : نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال می‌گوید: در حال حاضر ۳۰ میلیون تومان برای بانوان فوتبالیست رقمی معمولی است.

شجاعی درباره جلسه‌اش با بهرام افشارزاده مدیرعامل استقلال گفت: تلاش می‌کنم هم استقلال و هم پرسپولیس در لیگ برتر تیم‌داری کنند، این توقع هم وجود دارد که تیم خوبی را شرکت دهند تا در چشم باشند. استقلال سال گذشته یازدهم – دوازدهم شد. اگرچه آنها مشکل مالی داشتند اما این مشکل برای همه تیم‌هاست.

وی ادامه داد: با تعدادی از بازیکنانی که می‌خواهند در فوتبال باشند و از فوتسال آمده‌اند نزد افشارزاده رفتیم، باید تلاش کنیم این باشگاه‌ها تیم‌های خوبی بدهند تا انگیزه‌ها بالا رود. قرار است این هفته نزد رحیمی مدیرعامل پرسپولیس بروم، البته هنگامی که او در سپاهان بود صحبت کردم اما نگاهش مثبت نیست، البته تهران هم بازیکن ندارد، لازم است در مرحله اول مربی خوب بیاوریم تا او بتواند بازیکن جذب کند.

نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سؤال که شنیده شده نیلوفر اردلان و فرشته کریمی دو ملی‌پوش فوتسال به فوتبال رفته‌اند، عنوان کرد: به هر حال تیم‌های استقلال و پرسپولیس بازیکنانی می‌خواهند که در کورس قهرمانی باشند، با توجه به اینکه این دو بازیکن قرار است به فوتبال بروند، من با آنها نزد افشارزاده رفتم و اعلام کرده‌ام آنها بازیکنان آزاد هستند، حالا هم قرار است دنبال بازیکن و مربی باشند، البته در حال حاضر همه بازیکنان رقم بالا می‌خواهند و 20، 30 میلیون تومان برای بانوان یک رقم معمولی است.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)