لحن صحبت کردن داور اصلا درست نبود. دو، سه بازیکن هم کنار من ایستاده بودند و حرف‌های رضا کرمانشاهی را شنیدند

گل؛ شجاع خلیل‌زاده در خط دفاعی مس عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته و فصل ایده‌آلی را سپری کرده. خلیل‌زاده درباره پیروزی مس مقابل ذوب‌آهن می‌گوید: «بازی با ذوب‌آهن خیلی سخت بود. ذوب برای نیفتادن می‌جنگید و همین موضوع بازی را برای ما سخت کرده بود. این بازی حتی مشکل‌تر از بازی ما با تیم‌های پرطرفدار و صدر جدولی بود. البته ما برای سه امتیاز به زمین رفته بودیم و موقعیت‌های بهتری هم به نسبت ذوب داشتیم. از موقعیت‌ها به نحو احسن استفاده کردیم و در ‌‌نهایت خوشحالم که توانستیم بازی را ببریم.»

خلیل‌زاده در ادامه می‌گوید: «ما بیشتر از ذوب موقعیت داشتیم. موقعیت‌های آن‌ها نصف و نیمه بودند اما همه فرصت‌های ما بوی گل می‌داد. ضمن این‌که باید بگویم با اشتباه داور گل خوردیم. من توپ را زدم که داور خطا گرفت.‌‌ همان خطا در یک رفت و برگشت وارد دروازه ما شد. توپی که من زدم به هیچ عنوان خطا نبود و به نظرم داور به ما گل زد نه ذوب‌آهن.»

خلیل‌زاده می‌گوید: «لحن صحبت کردن داور اصلا درست نبود. مثلا در یک صحنه من توپ را گرفتم اما خطا گرفت. به کرمانشاهی گفتم خطا نبود و او در جواب گفت دوست داشتم خطا بگیرم. دو، سه بازیکن هم کنار من ایستاده بودند و حرف‌های رضا کرمانشاهی را شنیدند.»

شجاع خلیل‌زاده درباره شایعه مذاکره‌اش با پرسپولیس می‌گوید: «من با پرسپولیس مذاکره‌ای نکرده‌ام. هنوز هم تکلیف فصل بعد من مشخص نیست. تمام تمرکزم را گذاشته‌ام روی موفقیت مس اما امکانش ضعیف است که در کرمان بمانم و فصل آینده هم در مس بازی کنم.»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)