مرجع خبری پرسپولیس : به گزارش مرجع خبری پرسپولیس، مدیر پذیرش بورس اوراق بهادر تهران در گفت و گویی در خصوص عرضه سهام سرخابی ها در بورس گفت : در حال حاضر شرایط برای عرضه سهام استقلال و پرسپولیس در بورس وجود ندارد .

مجید نوروزی با بیان این كه هنوز این موضوع در سازمان خصوصی سازی در حال بررسی است،گفت : تا زمانی كه یك شركت برای حضور در بورس درخواست نكند و مدارك خود را به بورس ارائه ندهد،امكان بررسی و اعلام نظر درباره این شركت وجود ندارد.

دبیر هیئت پذیرش اوراق بهادار گفت : شركت هایی كه در بورس عرضه می شوند باید سهامی عام باشند و باید اساسنامه این شركت ها مانند شركت های دیگر بورس باشد.

مجید نوروزی افزود:این دو باشگاه باید دست کم 3 میلیارد تومان سرمایه داشته و سود ده باشند ولی فكر نمی كنم این دو باشگاه چنین شرایطی را داشته باشند.

وی بر لزوم تغییر ساختار باشگاه های پیروزی و استقلال تاكید و خاطرنشان كرد : بسیاری از بیمه ها از نظر ساختاری یا شرایط مالی امكان حضور در بورس را دارند ولی برای استاندارد كردن ساختار خود 2 سال در حال فعالیت هستند .

 
مدیر پذیرش شركت بورس با اشاره به ابلاغ سیاست های اصل 44 قانون اساسی از جانب مقام معظم رهبری گفت:این شركت ها برای خصوصی سازی باید چشم انداز روشنی برای سوددهی و حداقل درآمدزایی را داشته باشند تا آینده ای روشن برای این آنان در بین خریداران ترسیم شود.

مجید نوروزی گفت : شفاف بودن منابع درآمد از مهم ترین شروط بورس است و نباید یک شركت از محل درآمد های دیگر اداره شود.

نوروزی افزود:به عبارات دیگر شركت باید مدیریت در آمد و هزینه را همزمان داشته باشد نه این که فقط خرج كننده باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)