پرسپولیس نیوز : قائم مقام باشگاه پرسپولیس به شرح حوادث و اتفاقاتی پرداخت که بعد از بازی پرسپولیس و داماش در هتل محل اقامت سرخپوشان رخ داد.

بهروز منتقمی اظهار داشت:در جریان بازی همه چیز به خوبی و خوشی پیش رفت و ما مشکلی نداشتیم.تا اینکه به هتل رسیدیم.متأسفانه آنجا با مسایلی رو به رو شدیم که باورمان نمی شد.

وی افزود:نزدیک به 100 نفر از افرادی که نمی توان اسم هوادار داماش بر آنها نهاد به سمت هتل سنگ پرتاب می کردند.برای ما عجیب بود که چطور در هتل که باید محل امنی برای ما باشد این اتفاقات می افتد.باران سنگ بود که می بارید…

منتقمی ادامه داد:در محوطه هتل چند خانواده با بچه های خردسال حضور داشتند.ما از آنها خواستیم به جایی بروند تا سقف داشته باشد و پناه بگیرند تا گزندی به آنها نرسد.میهمانانی هم داشتیم که شرمنده آنها شدیم.سنگ به کتف یکی از میهمانان ما برخورد کرد و به خودروی وی نیز آسیب رسید.

منقمی خاطرنشان کرد:وقتی دیدیم وضعیت به این گونه است با مسوولان برگزاری بازی تماس گرفتیم و از نیروی انتظامی کمک خواستیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا انتظامات هتل نتوانستند کاری کنند،گفت:تعداد این افراد زیاد بودند و با حضور نیروی انتظامی ماجرا فیصله یافت.
منتقمی در پایان گفت:حساب مردم با فرهنگ رشت از این عده جداست.واقعا اتفاق بدی بود که می توانست مسایل تلخی را به همراه داشته باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)