پرسپولیس و خلیلی مشکل مالی ندارند

مرجع خبری پرسپولیس : باشگاه پرسپولیس به محسن خلیلی اعلام کرد در صورت تمدید قرارداد احتمال نیمکت نشینی این بازیکن وجود دارد و آقای گل لیگ هفتم در این شرایط حق اعتراض نخواهد داشت.

 

به گزارش اختصاصی مرجع خبری پرسپولیس؛ باشگاه پرسپولیس شرایط جدیدی را برای تمدید قرارداد محسن خلیلی پیش روی این بازیکن قرارداده است که در صورت پذیرش این شرایط از سوی خلیلی قرارداد مهاجم سرخپوشان تمدید خواهد شد.

 

پس از جلسه حبیب کاشانی با علی دایی و ابراز تمایل سرپرست موقت باشگاه پرسپولیس مبنی بر تمدید قرارداد خلیلی؛ سرمربی پرسپولیس برای ادامه همکاری با شماره 9 این تیم خواستار عدم اعتراض او به نیمکت نشینی احتمالی در پرسپولیس شد.

 

به نظر می رسد تفکرات تاکتیکی دایی برای لیگ دهم به گونه ای است که احتمال نیمکت نشینی خلیلی در برخی بازی ها وجود دارد و سرمربی پرسپولیس نگران حاشیه سازی خلیلی در صورت عدم حضورش در ترکیب اصلی این تیم است.

 

  

به همین خاطر پرسپولیسی ها به خلیلی اعلام کرده اند در صورت تمدید قرارداد احتمال نیمکت نشینی او در بعضی بازی ها وجود دارد و آقای گل لیگ نهم در این صورت حق هیچگونه اعتراضی به تصمیم سرمربی تیم را نخواهد داشت.

 

محسن خلیلی که از نظر مالی هیچ مشکلی با مدیران باشگاه پرسپولیس ندارد در صورت پذیرفتن این شرط قرارداد خود را با پرسپولیس تمدید خواهد کرد. قرار است وضعیت نهایی خلیلی برای لیگ دهم طی 72 ساعت آینده مشخص شود.

 

بجز پرسپولیس تیم های تراکتورسازی تبریز، راه آهن شهر ری و شاهین بوشهر پیشنهاداتی را به مهاجم سرخپوشان ارائه کرده اند.

 

انتهای گزارش اختصاصی / امانت داری – استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس بلامانع است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)