مدیرعامل داماش گیلان گفت: حاضرم در صورت دادن حق بلیط فروشی به ما، دیدار نیمه نهایی با پرسپولیس را در آزادی برگزار کنیم.

امیر عابدینی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی پانا، در خصوص میزبانی تیم داماش از پرسپولیس در نیمه نهایی جام حذفی اظهار داشت: میزبانی دیگر صحبتی ندارد ولی از طرفی تیم پرسپولیس نیاز به قهرمانی دارد و این را من هم می دانم. بالاخره سرخپوشان 3 خان بزرگ و حساس پیش رو دارند. اول این که باید در رشت مقابل ما بازی کنند و در صورت پیروزی باید مقابل استقلال یا سپاهان قرار بگیرند.

وی افزود: دوم این که آنها برای حفظ شخصیت و بزرگی تیم خود در لیگ برتر نیاز دارند تا رتبه ای خوب را کسب کنند و سوم این که مشکلات ایجاد شده در جریان پرونده های وینگادا، ژوزه و دنیزلی هم مشکل مدیریتی ایجاد کرده است و باید هزینه سنگینی برای آن بپردازند اما هوادار فقط پیروزی می خواهد و راضی کردن آنها به این آسانی نیست. هوادار دیگر نمی بیند که پرسپولیس باشگاه حرفه ای شده و با خارج از کشور لینک زده، یا تیم پایه ای درست کرده و به سمت حرفه ای شدن رفته است. آنها فقط می خواهند به تراکتور، استقلال و سپاهان برسند.

مدیرعامل داماش تصریح کرد: ما از طرفی دنبال این هستیم که به فینال برسیم. کار ما راحت تر است. اول باید به خاطر نظم و انضباط مراسم قرعه کشی نیمه نهایی از فدراسیون تشکر کنم. البته میزبان یا میهمان برای داماش فرقی نمی کرد. ما در رشت تازه باید هزینه کنیم تا میزبان باشیم. از این طرق اعلام می کنم حاضریم که اگر پول تبلیغات و بلیط فروشی را به ما بدهند، حاضریم که در آزادی با پرسپولیس بازی کنیم. بالاخره 70، 80 هزار تماشاگر برای این بازی می آید و اگر پول بلیط را هم زیاد کنند تا چیزی گیر ما بیاید، می آییم.
 
عابدینی گفت: البته برای بازی با پرسپولیس هنوز زمان داریم ولی الان باید به فکر بازی با گهر و تراکتور باشیم. گهر در قعر جدول هست ولی واقعا تیم سرپایی دارد. آنها خیلی خطرناکند و چیزی برای از دست دادن ندارند. تراکتور هم چون از طریق ما جام حذفی را از دست داده، برای انتقامی سخت می آید.

وی در خصوص جدایی قطعی درخشان از داماش تاکید کرد: من هم قبول دارم درخشان مربی خوبی است اما مربی توانمند باید از دیدگاه روانشناسی هم نظرات خود را بر تیم غالب کند. باید تعامل با بازیکن داشته باشد و ویژگی مناطق جغرافیایی را بشناسد. مردم آدم خادم خاکی را دوست دارند نه آدم خادم فخرفروش را. آن طور که مردم به من گفتند نگاه درخشان از بالا بوده است.

مدیرعامل داماش افزود: مردم می گفتند کدام مربی بوده که از 11 بازی 9 امتیاز گرفته ولی عابدینی او را اخراج نکرده است؟ در این بین مدیریتم داشت، زیر سوال می رفت. از طرفی وقتی این مشکلات پیش آمد به مالک باشگاه گفتم، من می روم تا درخشان بماند. او گفت که نمی خواهم تماشاگران درخشان را بردارند. البته الان هم تماشاگران او را برنداشتند و من این کار را کردم.

عابدینی در خصوص اتهام مومنی که گفته بود عابدینی به تماشاگران خط داده بود، گفت: مگر دانشجویانی که برای بازی تراکتور و استقلال جلوی دانشگاه شریف جمع شده بودند را جعفری خط داده بود؟ اتفاقا تنها جایی که جعفری به آن فکر نمی کرد، دانشگاه بود! تماشاگران ما شاید از طریف فیس بوک یا سایت هایی که دارند، با هم هماهنگ کرده بودند که برای نجات تیم باید دور هم جمع شوند.

وی تاکید کرد: متاسفانه یکی از مجریان تلویزیون استانی(شبکه باران) از بازیکن پول گرفته بود که او را ما برداریم ولی چون این کار را نکردم، حالا طرف درخشان را گرفته و مدام در برنامه هایش ما را می کوبد. بعد برای فردوسی پور فیلم می فرستد که درخشان نباید می رفت و هرندی باید می آمد و از این داستان ها. اگر ما می آمدیم اول فصل 5 میلیون به او می دادیم، حالا او در برنامه اش طرف ما بود و فیلم هایی که ما می خواستیم به برنامه 90 می فرستاد. اگر ما 5 میلیون در رشت خرج می کردیم حالا برنامه 90 هم تحت اختیار و سلطه ما بود.

عابدینی در خصوص وضعیت کادر فنی داماش گفت: ناظمی نیاز به حکم جدیدی ندارد. او مربی تیم است و تا آخر فصل هم می ماند. وقتی گوآردیولا می رود، تیتو سرمربی می شود و بعد از تیتو هم رورا. در پرسپولیس هم وقتی ژوزه می رود، یحیی مربی می شود. این طبیعی است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)