پرسپولیس نیوز : حضور مهرداد طهماسبی دروازه بان دوم تراکتورسازی در باشگاه پرسپولیس در حالی منتفی شده است که اختلاف طرفین فقط بر سر یک فقره چک بوده است.

مذاکرات دو باشگاه امروز به جایی رسید که باشگاه پرسپولیس اعلام کرد حاضر است بابت کسب رضایتنامه این دروازه بان مبلغ 400 میلیون تومان بپردازد اما 200میلیون از این مبلغ را نقد و 200 میلیون دیگر ار در قالب یک فقره چک به تاریخ یک ماه دیگر خواهد پرداخت اما تیم تبریزی اصرار داشت که کل پول را نقد می خواهد و همین مسئله سبب شد تا معامله بر هم بخورد.

 

با اینکه گفته می شد او به پرسپولیس بسیار نزدیک شده اما امروز در جلسه مدیران این باشگاه با تراکتوری ها اتفاقات غیرقابل پیش بینی رخ داد.

در این جلسه مسئولان پرسپولیس اعلام کردند که می‌توانند مبلغ پیشنهاد 400 میلیون تومانی برای صدور رضایتنامه طهماسبی را به صورت اقساطی پرداخت کنندکه مسئولان تیم تبریزی زیر بار نرفتند. آنها در پیشنهاد دوم خود حاضر شدند در صورتی که طهماسبی هیچ مبلغی در موقع امضای قرارداد نخواهد،‌ مبلغ 400 میلیون را نقدا پرداخت کنند که این مساله با مخالفت دروازه بان تراکتورسازی مواجه شد.

در پایان جلسه مسئولان تراکتورسازی و پرسپولیس مقرر شد دوطرف برای رسیدن به پیشنهادهای جدید حداقل یکروز صبر کنند.

از سوی دیگر مسئولان باشگاه فولاد به تراکتوری ها اعلام کرده اند مبلغ 400 میلیون تومان برای صدور رضایتنامه طهماسبی را نقدا پرداخت می کنند و حتی در موقع امضای قرارداد نیز مبلغی را به خود این دروازه بان می پردازند.

مجموع این اتفاقات طهماسبی را به فولاد نزدیک کرده است.

با این حال باید منتظر ماند و دید تا صبح فردا چه اتفاقی رخ می دهد. بدیهی است اگر پرسپولیسی ها مثل فولاد با شرط های مطرح شده موافقت کنند، طهماسبی در نیم فصل دوم پیراهن سرخ های تهران را برتن می کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)