بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال گفت: تغییرات پی در پی به ضرر فوتبال است و من رفتن رویانیان از پرسپولیس را در حال حاضر به ضرر فوتبال می‌دانم.

فارس ؛ اصغر شرفی به وضعیت کنونی فوتبال شیراز اشاره کرد و در پاسخ به این سؤال که دلیل برتری فوتبال نقاطی همچون اصفهان و خوزستان به فوتبال شیراز در چیست، گفت: در فوتبال اصفهان افرادی همچون تاج، رحیمی و ساکت وجود دارند و در فوتبال خوزستان نیز چند سالی است که به پایه‌ها اهمیت می‌دهند و اکنون بازیکنان تاپ آن‌ها برخاسته از همین پایه‌ها هستند.

سرمربی تیم فوتبال برق شیراز ادامه داد: وقتی فردی به شیراز می‌آید و می‌خواهد در فوتبال این شهر سرمایه‌گذاری کند می‌بینیم که چگونه او را فراری می‌دهند و این یکی از مهم‌ترین دلایل پسرفت فوتبال شیراز است که روزگاری در فوتبال ایران قطبی برای خودش محسوب می‌شد.

شرفی افزود: در جایی دیدم که یک عده آمده‌اند و دارند نارنج‌های یکی از اماکن ورزشی را برای فروش می‌چینند که از این بابت بسیار تأسف خوردم.

شرفی به وضعیت کنونی برق شیراز اشاره کرد و در پاسخ به این سؤال خبرنگار فارس که در این برهه با چه دل و جرأتی تیم برق را تحویل گرفتید، گفت: تیم برق تیم 70 ساله‌ای است که مرده بود و ما آن را زنده کردیم و این را همه کسانی که در شیراز و فوتبال ایران دستی بر آتش دارند، می‌دانند.

وی افزود: این تیم را دوباره جان بخشیدیم و اکنون نیزاز نظر مدیریتی مشکلاتی دارد و تیم در بحران مدیریتی است که امید داریم این مشکل برق برطرف شود و بتوانیم جایگاه آن را دوباره در فوتبال کشور به مانند اواخر دهه 70 احیا کنیم.

شرفی مشکلات تیم‌های دولتی را همواره پابرجا دانست و گفت: برای نمونه تیم ما 2 میلیارد و آن دیگری 3 میلیارد و تیم دیگر 4 میلیارد تومان بدهکاری دارد و چون دولتی است هیچکدام از ما غم آن را نداریم و به امید پرداخت بدهی توسط دولت ادامه کار می‌دهیم.

این بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال، بی‌عدالتی و تبعیض را مشکل اصلی فوتبال کشور دانست و گفت: این‌که همه چیز را در دو تیم پایتخت‌نشین ببینیم کار درستی نیست.

وی با اعلام نظر خود در ارتباط با این خبر که رویانیان نیز اکنون از تیم پرسپولیس استعفا کرده و شما چه نظری در این زمینه دارید، گفت: بی‌شک این به ضرر فوتبال است و هنگامی می‌توان برای رفتن یک مدیر ناراحت نبود که نفر بعدی دست به پاکسازی کامل در یک تیم نزند.

شرفی در پاسخ به این سؤال که هدف‌گذاری شما برای آینده تیم برق شیراز چیست، ابراز داشت: خواهش می‌کنم در این فوتبال از هدف‌گذاری صحبت نکنید چرا که باید در آن را تخته کرد و بست و با ایجاد مدارس و آکادمی‌های فوتبال طرحی نو را در انداخت و به غیر این کار هیچگونه موفقیتی حاصل نخواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)