مرجع خبری پرسپولیس : اصغر شرفی در خصوص پیروزی خفیف تیم ملی مقابل مالدیو گفت: تیم ملی از نظر فنی حرفی برای گفتن نداشت اما در نهایت به مرحله بعدی صعود کرد.

 

مربی سابق تیم ملی افزود: نباید در خصوص این تیم با عجله و احساسی قضاوت کرد، من در ساختار تیمی ایران تغییراتی دیدم که از این بابت بسیار خوشحال هستم. این تغییر در تفکر بازیکنان و جنگ های تن به تن به وضوح قابل مشاهده بود.

وی افزود: بازیکنان تیم ملی ثابت کردند برای جنگ های نفر به نفر هم آماده اند، در واقع با این شیوه بازی راحت تر انجام شد و در نهایت مهم پیروزی و صعود به مرحله بعدی بود.

 

 

شرفی می گوید: تیم ایران در بازی رفت مقابل مالدیو 4 گل زد و فقط کتک خورد در حالی که در بازی برگشت هم کتک زدیم و هم کتک خوردیم!

 

مربی سابق تیم ملی در مورد کارلوس کی روش گفت: او حداقل یکسال زمان نیاز دارد تا با شرایط فرهنگی فوتبال ما آشنا شود. برای موفقیت تیم ملی باید همه از کارلوس کی روش حمایت کنیم نه اینکه با عقده و بخل در موردش قضاوت کنیم.

 

شرفی در پایان گفت: علی کریمی در بازی با مالدیو طوری در میانه میدان می جنگید که در جوانی هم اینطور نبود، او بارها توپ را روی هم گرفت و تا لحظه آخر برای موفقیت تیم جنگید. من نسبت به تفکر حاکم بر تیم ملی امیدوارم. این نشان می دهد تیم ملی بر حسب شرایط با برنامه مقابل هر حریفی بازی می کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)