برخی رسانه‌های فرانسوی از عدم حضور و تمرکز کافی ستاره انگلیسی تازه‌وارد پاریسی‌ها در تمرینات پاری‌سن‌ژرمن انتقاد کردند.

  •  
  •  
  •  

دیوید بکام از زمانی که دو هفته قبل در آخرین لحظات موعد نقل و انتقالات میان فصل با تیم پایتخت‌نشین لیگ فرانسه (لوشامپیونه) قرارداد بست با اقبال رسانه‌های صوتی – تصویری و نوشتاری این کشور اروپایی مواجه شده است.

در این مدت اکثریت قریب به اتفاق رسانه‌ها از حضور این ستاره حمایت کردند، اما در شرایطی که هنوز وی موفق به انجام اولین بازی رسمی خود برای تیم تحت امر «کارلو آنچلوتی»‌ نشده، به نظر می‌رسد اولین سری انتقادات این منابع خبری علیه بازیکن 37 ساله پیشین منچستریونایتد، رئال مادرید، لوس‌آنجلس گالاکسی و آ.ث‌میلان انتشار یافته است.

علت این اتفاق عدم حضور صددرصد کاپیتان اسبق سه‌شیر (تیم انگلیس) در تمرینات آماده‌سازی بوده است. در واقع از زمانی که چند روز قبل وی بخاطر برنامه‌های هنری همسرش به آمریکا رفت و با تاخیر بازگشت، اولین موج انتقادات علیه وی بوجود آمد.

در همین ارتباط روزنامه اکیپ از جمله نشریات منتقد بود که بخاطر بی‌توجهی بازیکن با سابقه از وی انتقاد کرد.

این نشریه در گزارشی کوتاه مطرح کرد بکام به جای آنکه تمام حواس و نیروی خود را معطوف آماده‌سازی برای حضور در سن‌ژرمن کند، ظاهرا دغدغه‌‌های دیگری نیز دارد که همین امر ممکن است روی عملکردش در این تیم پاریسی تاثیر منفی بگذارد.

طبق گفته آنچلوتی، برنامه‌ریزی‌ها برای انجام اولین بازی رسمی این ستاره تازه‌وارد در لوشامپیونه در دیدار هفته آینده صورت گرفته بود، اما با توجه به تاخیر در روند آماده‌سازی بکام، حضور او در بازی با تیم سوشو بعید به نظر می‌رسد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)