سال ۱۴۰۲ برای پرسپولیسی‌ها بسیار خوش یمن بوده است و دستاوردهای ارزشمندی برای شاگردان گل‌محمدی به همراه داشت.

هواداران تیم فوتبال پرسپولیس این روز‌ها قطعاً شادترین هواداران فوتبال در ایران هستند. آن‌ها ظرف کمتر از ۲ هفته به ۳ جام جدید و رنگارنگ شامل لیگ برتر، جام حذفی و سوپرجام دست پیدا کردند و روز‌های خیلی خوشی را سپری می‌کنند. این سه جام در سال ۱۴۰۲ و با شکست دادن رقیب همیشگی یعنی استقلال به دست آمده که باعث می‌شود لذت هواداران پرسپولیس دوچندان شود.

پرسپولیس در سال جاری ۱۰ بار به میدان رفته و هر ۱۰ بازی خود را با پیروزی پشت سر گذاشته و شکست ناپذیر و خطرناک نشان داده است. آن‌ها با کسب ۷ پیروزی پیاپی در لیگ برتر توانستند بر قله فوتبال ایران بایستند و با ۳ پیروزی در جام حذفی موفق شدند قهرمان این تورنمنت هم لقب بگیرند و به دلیل قهرمانی در هر دو جام ممکن، بصورت خودکار به قهرمانی سوپرجام برسند.

شاگردان یحیی گل‌محمدی در این ۱۰ بازی ۲۴ بار موفق به گلزنی شده اند و تنها ۴ گل دریافت کرده‌اند که آماری قابل توجه و خیره کننده است. ۲ بازی از این ۱۰ بازی دربی بود و آن‌ها در همین مدت کوتاه ۲ بار و در چارچوب دربی ۱۰۰ و ۱۰۱ مقابل استقلال صف آرایی کردند که در هر ۲ بار رقیب سرسخت خود را شکست دادند که اتفاقی بسیار مهم برای آنهاست.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)