اولین تمرین تیم پرسپولیس در سال جدید فردا برگزار خواهد شد.

پس از برگزاری بازی هفته بیست و یکم مقابل پیکان در ورزشگاه آزادی تمرینات پرسپولیس تعطیل و بازیکنان و مربیان راهی تعطیلات سال نو شدند.

با این وجود از همان روز اعلام شد تمرینات سال جدید از روز دوشنبه ششم فروردین ماه آغاز خواهد شد. بدین ترتیب طبق برنامه قبلی با بازگشت مربیان و بازیکنان از سفرهای داخلی و خارجی اولین تمرین سرخ‌ها در سال جدیداز فردا ساعت 18 در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز خواهد شد.

پیش بینی می‌شود تمام مربیان ایرانی و خارجی پرسپولیس در اولین تمرین سال حضور داشته باشند. از بین بازیکنان اما نفرات ملی پوش و احیانا نفراتی که از کادر فنی اجازه گرفته‌اند در این تمرین غایب خواهند بود. پرسپولیس سه بازیکن ملی پوش در تیم ملی ایران دارد و بیرانوند ، ترابی و کنعانی‌زادگان در اردوی تیم ملی هستند که البته ترابی بازی برگشت با ترکمنستان را هم به خاطر سرماخوردگی از دست داده است.همچنین اوستون اورونوف، وحدت حنانوف و گئورگی گولسیانی نیز در اردوی تیم های مالی خود هستند و طبیعتا در تمرین نخست تیم غایب خواهند بود و بعد از فیفادی دوم ماه مارس به تهران برمی‌گردند.

از سوی دیگر انتظار می‌رود عبدالکریم حسن مدافع چپ قطری سرخ‌ها که به تیم ملی کشورش دعوت نشده در تمرین فردا حضور داشته و بموقع از مرخصی بازگشته باشد. گفتنی است اولین بازی پرسپولیس در سال جدید روز نوزدهم فروردین ماه در سیرجان مقابل گل گهر برگزار خواهد شد که به نظر می رسد بازی راحتی برای اوسمار و تیمش نباشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)