حقیقی در بازی با ملوان محروم است

 

مرجع خبری پرسپولیس : بدنبال درگیری علیرضا حقیقی با دروازه بان تیم فوتبال الوحده امارات، مجتبی شریفی از احضار این بازیکن به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال خبر داد.

 

پس از اعلام راي کميته انضباطي فدراسيون فوتبال و اشتباهات به وجود آمده در خصوص پايان محروميت عليرضا حقيقي رئيس کميته انضباطي گفت: اين بازيکن در مقابل ديدار تيمش با ملوان بندر انزلي قطعا محروم است.

 

مجتبي شريفي گفت: با توجه به تخلفات اين بازيکن در ديدار با شاهين بوشهر، وي به 3 جلسه محروميت و پرداخت 30 ميليون تومان جريمه نقدي محکوم شده و در واقع اين دروازه‌بان در ديدار تيمش مقابل با ملوان بندر انزلي محروم است.

 

وي افزود: حضور اين بازيکن در داربي بلامانع است اما با توجه به تعهدي که از اين بازيکن گرفته شده اگر وي مرتکب تخلفي شود، مطمئنا بايد رابطه خود را با فوتبال قطع کند.

 

شريفي در پايان در مورد تخلف حقيقي در بازي تيمش مقابل الوحده امارات گفت: با توجه به اينکه اين ديدار تحت نظارت کنفدراسيون فوتبال آسيا بوده، تخلف وي از سوي کميته انضباطي AFC بررسي خواهد شد. ضمن اينکه با توجه به وجود بند تخلفات حرفه اي درآئين نامه کميته انضباطي، اين بازيکن را احضار خواهيم کرد و به شدت با او برخورد مي کنيم.

 

پس از پايان ديدار پرسپوليس با الوحده، حقيقي با ورود به زمين در اقدامي زشت،‌ با دروازه‌بان الوحده درگيري فيزيكي پيدا كرده و با مشت به صورت او كوبيده بود.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)