شیث خواهان رویارویی با دایی است/چون تند صحبت کرد صحبت هایش توهین محسوب نمی شود!


مرجع خبری پرسپولیس : رئيس كميته انضباطي فدراسيون فوتبال گفت: قرار است شيث رضايي شكايت خود از علي دايي را از دادسرا پس بگيرد.

 

مجتبي شريفي در مورد پرونده شيث رضايي و علي دايي اظهار داشت: شيث رضايي در كميته انضباطي حاضر شد و مواردي را مطرح كرد.ايشان در كميته انضباطي گفت كه مصاحبه هايي كه انجام داده براي دفاع از خودش بوده و چهار شاهد دارد كه ثابت مي كند كه او به خانواده هاي هواداران پرسپوليس در دوبي اهانت نكرده است و در جلسه بعدي رسيدگي آنها را همراه با خودش مي آورد. البته ايشان گفت كه به من توهين شده و عكس العمل ناخواسته اي از سويش نشان داده شده است كه قبول هم كرد درست نبوده است.

شريفي ادامه داد: شيث رضايي گفت كه اگر بي نظمي هم انجام داده تنبيه هم شده است. در جلسه امروز قرار شد تا وكالت نويد مجد قوانلو براي شيث اعتبار داشته باشد.

البته شيث رضايي شكايت متقابلي از علي دايي به خاطر برنامه نود هم دارد كه خواستار رسيدگي به آن است كه كميته انضباطي رسيدگي خواهد كرد.فيلم و شاهدان عيني را هم قرار است به كميته انضباطي ارائه كند.البته درباره مصاحبه خود شيث با برنامه نود تلقي شده است كه اهانت هاي در لفافه به دايي شده كه ايشان آن را تكذيب كرده و گفته چون حالت صحبت كردنش تند تند بوده است چنين تلقي شده است.

 

رئيس كميته انضباطي درباره ثبت شكايت شيث در دادسرا گفت: بر اساس اساسنامه بايد همه دعواي اهالي فوتبال در كميته انضباطي حل شود.ضمن اينكه قوه قضائيه صلاحيت رسيدگي به همه شكايت ها به صورت عام را دارد اما بند يك ماده 64 اساسنامه فدراسيون فوتبال مي گويد كه بايد در كميته انضباطي دعاوي فوتبالي ها حل شود و گرنه اگر خلاف اين ماده اتفاق بيفتد، عضويت آن فرد در جامعه فوتبال به حالت تعليق و حتي منجر حذف وي خواهد شد.شرط رسيدگي كميته انضباطي هم به شكايت شيث از دايي پس گرفتن شكايت از دادسرا و ارجاع آن به كميته انضباطي است كه شيث قول داده اين اتفاق بيفتد.البته رضايي خواهان حضور خود علي دايي و حضور رو درو با اوست.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)