پرسپولیس نیوز :  هواداران تبریزی پیش از آغاز بازی تراکتورسازی و پرسپولیس به محسن ترکی داور بازی به شدت اعتراض کردند.

در حالی که قرار است از ساعت 16:20 در ورزشگاه یادگار امام تبریز تیم های تراکتورسازی و پرسپولیس به مصاف هم بروند، تا این لحظه حدود 5000 نفر به ورزشگاه آمده‌اند تا این دیدار را از نزدیک تماشا کنند.

زمانی که محسن ترکی برای گرم کردن وارد زمین مسابقه شد هواداران تبریزی به شدت علیه او شعار سر دادند. آنا از الفاظ بدی نسبت به داور مسابقه استفاده کردند.
 

2 تیم در هتل پارس تبریز مستقر بودند که این عامل باعث شده بود تا هواداران این تیم ها در هتل تجمع کنند که مسئولان هتل هواداران را از لابی هتل به بیرون فرستادند.

بازار عکس سلفی در هتل داغ بود و هواداران با بازیکنان تراکتورسازی و پرسپولیس عکس یادگاری گرفتند که در این میان کریم باقری محبوب‌ترین پرسپولیسی حاضر بود.

طبق تصمیمات صورت گرفته قبل از این دیدار یک دقیقه سکوت به دلیل درگذشت تعدادی از هموطنان در حادثه مِنا صورت می گیرد و بازیکنان تیم تراکتورسازی نیز با مچ‌بند مشکی در زمین مسابقه حاضر خواهند شد.

 

هواداران تراکتورسازی هنگام حضور محسن ترکی در زمین مسابقه وی را "هو" کردند و شعارهایی نسبت به این داور سر دادند. تراکتورسازان نسبت به انتخاب وی به عنوان داور این دیدار قبل از شروع مسابقه معتض بودند.

بازیکنان 2 تیم رأس ساعت 14:45 وارد استادیوم شدند که هواداران حاضر در ورزشگاه تراکتورسازان را مورد تشویق قرار دادند.

یک ساعت و نیم قبل از شروع مسابقه درِ جایگاه خبرنگاران بسته بود که با تجمع خبرنگاران همراه بود که ساعت 15:10 درِ جایگاه به روی آنها باز شد.

هنگام ورود به استادیوم خبرنگاران و عکاسان مورد بازرسی قرار گرفتند.

کمتر از 50 هوادار تیم پرسپولیس نیز در ورزشگاه حاضر شدند که هواداران تراکتورسازی آنها را "هو" کردند.

 

* محمدرضا اخباری دروازه‌بان تیم تراکتورسازی در ساعت 15 و 20 دقیقه وارد زمین شد و به شدت از سوی تماشاگران تراکتورسازی مورد تشویق قرار گرفت.

* با توجه به اهمیت بازی امروز تدابیر ترافیکی و امنیتی بیشتری بیرون از ورزشگاه یادگار امام وجود دارد.

* بازار رنگ آمیزی صورت در بیرون از ورزشگاه داغ بود.

* یک ماشین پلیس اتوبوس پرسپولیسی‌ها را تا ورزشگاه اسکورت کرد.

* باد نسبتا شدیدی در ورزشگاه یادگار امام می‌وزد که به نظر می‌رسد روی عملکرد دو تیم تاثیرگذار باشد.

* لوکا ماریچ مدافع کروات تیم پرسپولیس به تنهایی وارد زمین شد و دقایقی دور زمین قدم زد.

* عکس‌هایی از شهدای دفاع مقدس در ورزشگاه یادگار امام نصب شده است.

 

 ساعاتی قبل از شروع مسابقه لیدرهای باشگاه تراکتورسازی در گوشه ای از استادیوم و به صورت ایستاده تشکیل جلسه دادند و برای این دیدار هماهنگ شدند.

با توجه به حساسیت های این مسابقه تعداد بیلبوردهای تبلیغاتی در ورزشگاه افزایش یافته است و تابلوهای تبلیغاتی الکترونیکی نیز جایگزین تابلوهای همیشگی شدند.

اسکوربرد ورزشگاه با نمایش پیامی درگذشت زائران خانه خدا را تسلیت گفته و هفته دفاع مقدس را نیز تبریک گفت.

محمدرضا اخباری و مهرداد طهماسبی نخستین بازیکنانی بودند که وارد زمین مسابقه شدند و به شدت توسط تماشاگران مورد تشویق قرار گرفت.

سوشا مکانی هنگام ورود به زمین مسابقه با سوت ممتد هواداران تراکتورسازی رو به رو شد.

هواداران حاضر در ورزشگاه علیه علی رضا فغانی نیز شعارهایی سر دادند.

فرشاد احمدزاده که سال گذشته در تراکتورسازی توپ می زد و امسال بازیکن پرسپولیس است به سمت هواداران تراکتورسازی رفت و پیراهنش را به سمت آنها پرتاب کرد که با تشویق شدید هواداران همراه بود.

 

 در این دیدار برای میزبان تبریزی محمدرضا اخباری، شجاع خلیل‌زاده، کارلوس کاردوسو، محمد ایرانپوریان، ایان رامسی، سینا عشوری، بختیار رحمانی، اگوستو سزار، فرید بهزادی کریمی، شاهین ثاقبی و مهرداد بایرامی در ترکیب ثابت حضور دارند.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)