پرسپولیس نیوز : سرمربی تیم ذوب‌آهن تا زمانی که تیمش گل مساوی را نزده بود از روی نیمکت بلند نشد و حتی پس از گل هم به خوشحالی نپرداخت.

پس از اخراج مایکل اومانیا مدافع تیم فوتبال پرسپولیس از بازی توسط داور هواداران پرسپولیس با شعارهایی اعلام می‌کردند که دست‌هایی در کار است تا پرسپولیس نتواند قهرمان شود.

* یحیی گلمحمدی سرمربی تیم فوتبال ذوب‌‌آهن که سابقه هدایت پرسپولیس را هم در کارنامه دارد تا زمانی که بازیکنان ذوب‌آهن گل مساوی را نزده بودند از روی نیمکت بلند نشد اما پس از گل مرتضی تبریزی گلمحمدی بدون اینکه خوشحالی کند از روی نیمکت تیمش بلند شد. این در حالی است که داوود فنایی مربی دروازه‌بانان ذوب‌آهن هم که سابقه بازی در پرسپولیس را دارد از گلی که ذوب‌آهن زد خوشحالی نکرد.

*راجرز کی‌روش پسر کارلوس کی‌روش همراه با دوستش خویی این بازی را در جایگاه ویژه استادیوم تماشا می‌ کنند.

* پس از گل محمد نوری در قسمتی از ورزشگاه آتش روشن کردند.

* هواداران پرسپولیس امروز بارها علیه جواد خیابانی گزارشگر دیدار تیم‌های پرسپولیس و ذوب‌آهن شعار دادند و خواستند از گزارشگری کنار برود و ساکت شود.

* پس از 10 نفره شدن پرسپولیس به دلیل اخراج اومانیا هواداران این تیم با شعارهایی از بازیکنان تیمشان می‌خواستند که همانند استقلال ذوب‌آهن را هم 10 نفره شکست دهند.

* هادی نوروزی که در بازی مقابل نفت تهران با شعارهای هواداران پرسپولیس روبرو شده بود و پس از تعویض توسط هواداران این تیم تشویق شد.

 

 * پس از گل پرسپولیس نیمکت‌نشینان این تیم به خصوص نیلسون به شدت خوشحال بودند. همچنین هواداران پرسپولیس روی یکی سکوهای ورزشگاه فشفشه قرمز روشن کرده بودند.

* با اعلام مسئولان ورزشگاه آزادی حدود 30 هزار نفر این دیدار را از نزدیک تماشا کردند.

* هواداران پرسپولیس بعد از گل محمد نوری سرود قهرمانی خواندند و حضورشان را در آسیا به رخ استقلالی‌ها کشیدند.

* بعد از گل ذوب‌آهن نیمکت‌نشینان و هواداران این تیم به شکل خاص و جالب خوشحالی می‌کردند که در میان آنها خوشحالی قاسم دهنوی و عدم شادی یحیی گل‌محمدی جالب‌تر بود.

* پس از اینکه مایکل اومانیا از بازی اخراج شد برای لحظاتی به تابلوهای تبلیغاتی کنار زمین تکیه داد و بعد از آن به رختکن رفت.

* هنگامی که پرسپولیسی‌ها 10 نفره شدند هواداران این تیم با شعار «بزن 10 نفره» سرخپوشان را تشویق کردند.

* اخراج مایکل اومانیا باعث شد هواداران پرسپولیس باز هم شعار «یه دست‌هایی تو کاره، پرسپولیس جام نیاره» سر دادند.
 

در پایان دیدار مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن سرمربی این تیم را از خوشحالی در آغوش گرفت.

 

هواداران پرسپولیس پس از پایان بازی علیه داور شعار دادند.

* هواداران ذوب‌آهن علی دایی را تشویق کردند.

* سعید آذری در پایان مسابقه یحیی گل‌محمدی را در آغوش کشید.

* هواداران ذوب‌آهن شعار قهرمانی سر دادند و برای اینکه مشکلی پیش نیاید آنها را در ورزشگاه نگه داشتند.

* هواداران ذوب‌آهن پرچم‌های سبز خود را به تعدادی از بازیکنان دادند.

* محمد پنجعلی در پایان بازی به درخواست خبرنگاران برای انجام مصاحبه جواب رد داد و اعلام کرد حالش خوب نیست و نمی‌تواند صحبت کند.

* محمد صادقی پیشکسوت پرسپولیس که پس از 30 سال در ورزشگاه آزادی حاضر شده کنار زمین چمن رفت و آن را بوسید. او همچنین خاطره‌ای از بازی قبل از انقلاب پرسپولیس مقابل بایرن‌مونیخ که برای خداحافظی همایون بهزادی بود تعریف کرد.

* محمد نوری و مهدی جعفرپور از پرسپولیس، هادی محمدی و احسان پهلوان از ذوب‌آهن تست دوپینگ دادند.

* نادر جعفری ناظر داوری در مورد اینکه آیا اخراج مایکل اومانیا صحیح بوده است، اعلام کرد بله اخراج درست بود.
 

 

 * مهدی طارمی که دچار مصدومیت شده بود دوباره به زمین برگشت اما بعد از اولین توپی که به او رسید باز هم مصدوم و تعویض شد تا هواداران و بازیکنان ناراحت باشند.

* هنگامی که مهدی دغاغله قصد داشت به جای مهدی طارمی به زمین بیاید برای لحظاتی با داور چهارم و ناظر بازی درگیری لفظی پیدا کرد که البته این درگیری با دخالت نیمکت‌نشینان پرسپولیس ختم به خیر شد.

* بعد از اینکه پرسپولیس گل دوم را دریافت کرد، هواداران این تیم ورزشگاه را ترک کردند. همچنین بازیکنان، نیمکت‌نشینان و هواداران ذوب‌آهن سر از پا نمی‌شناختند.

* پس از گل دوم ذوب‌آهن کی‌روش و همراهانش هم ورزشگاه را ترک کردند اما علی کریمی همچنان در جایگاه ویژه نشسته بود و بازی را نگاه می‌کرد.

* در حالی که مسعود حسن‌زاده مهاجم تیم ذوب‌آهن محروم بود اما زمانی که تصاویر شادی گل نیمکت‌نشینان ذوب‌آهن از تلویزیون پخش شد، حسن‌زاده روی نیمکت حضور داشت!

* تماشاگران پرسپولیس علیه قاسم دهنوی بازیکن ذوب‌آهن و پیشین خود شعار سر دادند.

* هنگامی که حسین زرگر سوت پایان بازی را به صدا درآورد، بازیکنان پرسپولیس به نشانه اعتراض به سمت داور رفتند. هواداران پرسپولیس نیز علیه این داور شعار سر دادند که از بلندگوهای ورزشگاه هم‌زمان با پخش با پخش اذان مغرب، موسیقی پخش کردند. همچنین تعدادی از هواداران این تیم به سمت ناظر بازی رفتند و در مورد اخراج اومانیا و صحت و سقم آن سوال می‌کردند.

* هواداران پرسپولیس از شکست 2 بر یک و حذف تیمشان شوکه و بهت زده شده بودند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)