پرسپولیس نیوز :  ترافیک بیرون ورزشگاه باعث شده است تعدادی از هواداران نتوانند در شروع مسابقه به ورزشگاه بیایند و بعد از گذشت 20 دقیقه از مسابقه هنوز هواداران در حال ورود به ورزشگاه هستند.

* هواداران پرسپولیس با شعار پرسپولیس سرور استقلال است این تیم را تشویق می کنند.

* هواداران تیم پرسپولیس علیه رحمتی دروازه بان تیم استقلال شعار می دهند و می گویند 1234 رحمتی لایی خور.

* سپهر حیدری بازیکن سال های دور باشگاه پرسپولیس و همچنین سعید آذری مدیرعامل تیم ذوب آهن اصفهان در جایگاه VIP حضور دارند .هواداران با شعار «سپهر سرطلایی، سرور تاجی هایی» این بازیکن را تشویق کردند.

حیدری گل خاطره انگیز پرسپولیس را در بازی مقابل سپاهان در سال 87 به ثمر رساند تا سرخپوشان قهرمان لیگ شوند.

* پیش از شروع مسابقه به خاطر مراسمی که سازمان لیگ برای تجلیل از خانواده شهدا و آزادگان ترتیب داده بود سرمربیان دو تیم نتوانستند همدیگر را دیدار کنند.

* پیش از آغاز مسابقه بازیکنان تیم پرسپولیس به سمت نیمکت تیم ذوب آهن رفتند تا از یحیی گل محمدی رخصت بگیرند ولی سرمربی تیم ذوب آهن در آنجا حضور نداشت و برای تجلیل از خانواده شهدا به پشت نیمکت رفته بود.

* نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و همینطور آزادگان جنگ تحمیلی در جایگاه VIP حضور پیدا کردند و به تماشای این مسابقه پرداختند.

 

*یحیی گل محمدی پیش از ورود به رختکن در وسط زمین عکس سلفی گرفت.

* هواداران تیم ذوب آهن به عکاس که می خواست از پرچم این تیم عکس بگیرد فحاشی کردند.این در حالی است که مسولان  ذوب آهن به هواداران این تیم گفتند که فحاشی نکنند.

* هوای گرم باعث شد آبخوری ورزشگاه بسیار شلوغ باشد.

* بنری در ورزشگاه توسط سازمان لیگ نصب شده است که بر روی آن نوشته شده «سالروز ورود آزادگان به کشور و همچنین هفته دولت گرامی باد»

*   مرتضی قدیمی پور و  مارکو ماریچ در جایگاه ویژه حاضر هستند.این در حالی است که وحید  حیدریه بلیت VIP نتوانست تهیه کند و در بین تماشاگران نشست.

* هواداران با شعار «بنگر آسیایی » این بازیکن را تشویق  کردند.

* سوشا مکانی امروز با تشویق بی امان هواداران پرسپولیس روبه رو شد.

 

* مسعود حسن زاده،مهاجم تیم ذوب آهن در ترکیب اصلی این تیم قرار ندارد.وی  که در کنار زمین در حال گرم کردن بود گفت: امروز در ترکیب اصلی نیستم ولی اگر بیایم یک گل زیبا برای پرسپولیس کنار گذاشتم.

* جایگاه خبرنگاران امروز با استقبال پرشور خبرنگار روبه رو است.این در حالی است که به علت درگذشت پویان امیری، خبرنگار روزنامه شرق خبرنگاران درباره وی صحبت می کردند.

* هواداران شعار کمیته داوران جیره خوار اصفهان داده و به داوری اعتراض کردند.

* افشین پیروانی، گاسپار، مهرداد میناوند و  اوسیانو وارد ورزشگاه شدند.

* گزارشگر بازی پیمان یوسفی است که با تاخیر وارد ورزشگاه شد و در ترافیک بیرون ورزشگاه گیر افتاده بود.

*مهرداد میناوند از تماشاگران بازی است.

 

دن گاسپار، دا کروز، آرین قاسمی و افشین پیروانی از کادر فنی تیم ملی و مهرداد میناوند پیشکسوت باشگاه پرسپولیس از میهمانان ویژه بازی هستند. همچنین علی‌اکبر طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس دقایقی پس از شروع بازی به آزادی آمدند.

* مربی جدید بدنساز پرسپولیس از روی سکوهای ورزشگاه آزادی بازی را تماشا می‌کرد.

* پیش از آغاز بازی برانکو ایوانکوویچ به سمت نیمکت ذوب‌آهن رفت و پس از خوش‌وبش با گل‌‌محمدی با تمام نیمکت‌نشینان این تیم دست داد.

 

 * در حالی که صادقی، علیپور، احمدزاده، بنگر، کامیابی‌نیا، رضاییان و حاتمی قصد داشتند پیش از آغاز بازی با گل‌محمدی خوش‌وبش داشته باشند، به علت حضور سرمربی ذوب‌آهن در مراسم قبل از بازی از تصمیم خود منصرف شدند و فقط با بازیکنان میزبان خوش‌وبش کردند.

 

* پرسپولیسی‌ها که چند موقعیت خوب را در نیمه اول از دست دادند واکنش‌های کادر فنی پرسپولیس بخصوص برانکو جالب توجه بود. به طوریکه او در چند صحنه روی سرش خودش می‌کوبید.

* هواداران پرسپولیس در یک صحنه معتقد بودند که روی فرشاد احمدزاده در محوطه 18 قدم ذوب آهن خطا شده اما علیرضا فغانی داور این بازی اعتقادی به این موضوع نداشت.

* هواداران پرسپولیس در یکی دو صحنه علیه داور بازی شعار دادند.

 

* هواداران پرسپولیس در چند صحنه معتقد بودند فغانی باید به سود آن‌ها خطا می‌گرفته و به همین دلیل شعار می‌دادند: کمیته داوران جیره خور اصفهان.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)