پرسپولیس نیوز : هواداران تیم فوتبال تراکتور‌سازی در واکنش به حضور حمید درخشان به طعنه علی دایی را تشویق کردند.

 دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و تراکتور سازی از ساعت 16 و 30 در ورزشگاه یادگار امام تبریز آغاز شد که با حواشی زیر همراه بود:

*هواداران تراکتور‌سازی در چندین صحنه با کنایه به حمید درخشان، علی دایی را تشویق کردند.

*در 20 دقیقه ابتدایی بازی هواداران تراکتور سازی روی حرکات پیام صادقیان حساسیت ویژه‌ای نشان می‌دادند به طوری که هرگاه این بازیکن صاحب توپ می‌شد او را هو می‌کردند.

 

 * بعد از اینکه ادینیو اولین موقعیت تراکتورسازی را هدر داد تونی اولیویرا به شدت به این مسئله معترض شد.

* پس از اینکه مهدی جعفرپور در چند صحنه موفق نشد توپ را به تادو برسد مهاجم پرسپولیس به او اعتراض کرد.

* هواداران تراکتوسازی بعد از اولین اشتباه داور به ضرر آنها علیه داور موضع‌گیری کردند و شعار دادند.

* فرناندو گابریل هافبک پرسپولیس که در چند صحنه موفق نشد با بازیکنان این تیم یک و دو انجام دهد از این موضوع ناراحت شد و سرش را به نشان تاسف تکان داد.

*در صحنه‌ای گابریل نسبت به خطایی که روی او صورت گرفته بود معترض بود که این موضوع خوشایند تماشاگران تراکتور‌سازی واقع نشد و نسبت به حرکت گابریل اعتراض کردند.

*در صحنه دیگری از این مسابقه حمید درخشان نسبت به اعلام خطا توسط کمک‌داور معترض بود که این موضوع نیز با واکنش هواداران تراکتور‌سازی روبرو شد.

* در صحنه‌ای که داور خطای ادینیو را گرفت هواداران تراکتور‌سازی به شدت ناراحت شدند و علیه داور شعار دادند.

*حدود کمتر از 100 تماشاگر پرسپولیسی در ضلع شمالی ورزشگاه مستقر شدند.

*در صحنه‌ای از مسابقه خطا به نفع تیم پرسپولیس اعلام شد اما زمانی که تادو قصد گرفتن توپ از تیموریان برای شروع بازی را داشت درگیری‌ بین او و آندو رخ داد. آندو توپ را به پرسپولیسی ها نمی داد و این موضوع با واکنش سعید آقایی و ورود وی به معرکه دعوا همراه بود که محسن بنگر هم در واکنش به حرکت آقایی وارد معرکه شد و اعتراض خود را نشان داد. این موضوع با وساطت داور و بازیکنان ختم به خیر شد اما با واکنش و شعار هواداران تراکتور‌سازی علیه بنگر همراه بود.

*در صحنه‌ای دیگر از بازی بازیکنان تراکتور‌سازی قصد شروع مجدد بازی را داشتند که گابریل مانع از این موضوع و با کارت زرد داور جریمه شد در حالی که در صحنه قبل به آندو کارت نداد.

*هواداران تراکتور‌سازی بعد از اینکه مطلع شدند گسترش فولاد تبریز به نفت تهران گل زده است با شعار «تراکتور‌ حمله کن/ گسترش هم گل زده» خوشحالی خود را نشان دادند.

*حمید درخشان در طول نیمه اول همواره در کنار زمین حضور داشت و نکات فنی را به بازیکنانش گوشزد می‌کرد.

*در پایان نیمه اول در حالی که بنگر قصد خروج از زمین مسابقه را داشت با شعار هواداران تراکتور‌سازی و پرتاب اشیا به سمت خود مواجه شد که وی در واکنش به این موضوع آرم پیراهنش را بوسید.

*تماشاگران دو نارنجک در راهروی ورزشگاه منفجر کردند.

 

 *بازی ضعیف برخی از بازیکنان پرسپولیس باعث شد درخشان به آنها اعتراض کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)