باشگاه پرسپولیس با صدور اطلاعیه‌ای، توضیحات کاملی درباره نحوه همکاری با اپلیکیشن اوانو ارائه کرده است.

به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، در این اطلاعیه که در راستای پاسخ به برخی دغدغه‌های هواداران که بزرگترین و ارزشمندترین سرمایه باشگاه پرسپولیس هستند منتشر شده، آمده است:

اپلیکیشن اوانو اسپانسر باشگاه پرسپولیس و یا هیچ باشگاه دیگری نیست و طی تفاهم‌نامه‌ امضا شده، این اپلیکیشن امکانی را در اختیار باشگاه‌ قرار می‌دهد که با استفاده از ظرفیت هواداران که بزرگترین سرمایه باشگاه هستند، درآمدزایی داشته باشد.

یکی از مهم‌ترین بخش‌های این تفاهم‌نامه شفافیت حمایت‌های صورت گرفته برای هواداران است و بر همین اساس هواداران محترم باشگاه پرسپولیس می‌توانند در اپلیکیشن اوانو تعداد هوادار عضو شده در سامانه هواداری، میزان حمایت و درآمد حاصل از سامانه هواداری را که برای هر باشگاه متفاوت است، مشاهده کنند.

بر اساس این تفاهم‌نامه، درآمدهای حاصل از سامانه هواداری مستقیم و بدون واسطه به حساب باشگاه پرسپولیس واریز می‌شود و باشگاه پرسپولیس ضروری می‌داند با ارائه گزارش‌های دوره‌ای، هواداران را که نقش مهمی در این تفاهم نامه دارند، مطلع کند.

طبیعی است میزان درآمد هر باشگاه در سامانه هواداری اپلیکیشن اوانو متفاوت بوده و این درآمد با عضویت هواداران در این سامانه رابطه مستقیم دارد. بر همین اساس هرچه تعداد هواداران و تراکنش‌های انجام شده توسط آنها در اپلیکیشن اوانو بیشتر باشد طبیعتا درآمد حاصل از این سامانه برای باشگاه پرسپولیس بیشتر می‌شود.

این حمایت هواداران هزینه مازادی برای آنها به همراه ندارد و هواداران در اپلیکیشن اوانو می‌توانند از خدمات مالی و اپراتوری آن از جمله خدمات کارت به کارت، خرید بسته اینترنت، خرید شارژ، پرداخت انواع قبوض و غیره، بهره‌مند شده و علاوه بر رفع نیازهای روزمره خود بدون پرداخت هزینه مازاد بر تراکنش خود، از باشگاه حمایت کنند. به این ترتیب بخشی از مبلغ مورد نظر تراکنش هواداران در اپلیکیشن اوانو مستقیما به حساب باشگاه پرسپولیس واریز می‌شود و هوادار هیچ هزینه مازادی را پرداخت نمی‌کند.

گفتنی است تفاهم امضا شده میان باشگاه پرسپولیس و اپلیکیشن اوانو تنها یک تفاهم نامه در راستای افزایش درآمد باشگاه از طریق کمک‌های هواداری بوده و انتظار می‌رود هواداران همانند همیشه به بهترین شکل ممکن حامی باشگاه خود باشند و با نصب اپلیکیشن اوانو و عضویت در سامانه هواداری و انجام تراکنش‌های خود در این اپلیکیشن به درآمدزایی باشگاه کمک کرده و علاوه بر حمایت‌های مالی یکبار دیگر ثابت کنند که پرسپولیس پرطرفدارترین باشگاه ایران است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)