پرسپولیس  نیوز : سرپرست کمیته جوانان فدراسیون فوتبال، اعتقاد دارد در زمان برکناری دایی از تیم ملی، این فدراسیون استقلال کاری کامل داشته است.

ناصر شفق در مورد اتفاقات اخیر فوتبال ایران و ماجرای برکناری دایی از سرمربیگری تیم ملی اظهار داشت: تیم‌های ملی ایران در این برهه از زمان به آرامش نیاز دارند و نباید مسائل حاشیه‌ای به فوتبال ما ضربه بزند. علی دایی افتخار فوتبال ماست و اینکه توسط چه کسی از تیم ملی کنار گذاشته شده مهم نیست و پرداختن به این مسئله دردی را دوا نمی‌کند.

وی ادامه داد: یادم می‌آید در آن زمان فدراسیون فوتبال استقلال کامل کاری داشت. برکناری دایی از تیم ملی موافقان و مخالفان خود را داشت و با توجه به جو عمومی که بعد از شکست مقابل عربستان  به وجود آمده بود فضای همکاری به نوعی مبهم بود. فکر نمی‌کنم این موضوع چنان حاد باشد که بخواهیم آن را مطرح کنیم. تیم ملی ایران به آرامش نیاز دارد و نباید این گونه مسائل فوتبال ما را تحت تاثیر قرار دهد.

شفق با بیان اینکه فدراسیون فوتبال دوران خوب خود را پشت سر می‌گذارد، گفت: فدراسیون فوتبال ایران به عنوان بهترین فدراسیون آسیا انتخاب شده و با توجه به موفقیت‌های اخیر مطمئناٌ این اتفاق دوباره رخ می‌دهد. تیم ملی ساحلی ایران برای اولین بار به جمع 8 تیم برتر دنیا صعود کرده و فوتسال ایران همچنان افتخار آفرینی می‌کند. در این شرایط باید دست به دست هم دهیم و به فکر حفظ منافع ملی خودمان باشیم.

سرپرست کمیته جوانان فدراسیون فوتبال تصریح کرد: با مطرح شدن این حواشی به هیچ جا نمی‌رسیم، همه ما باید به فکر موفقیت تیم‌های ملی باشیم تا موفقیت‌ها باعث این شود مردم ایران خوشحال و شاد شوند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)